Gå til innhold
Hundesonen.no

Bare en gang..


Renate A

Recommended Posts

http://www.bareengang.com/bakgrunn.html

Hvilke ting har du gjort som man kun gjør en gang?

-----------------

Pass på at hetten er på når du rister Jif skurekrem flasken (med sitron lukt), spesielt hvis du ikke vil ha lysegule prikker på de hvite flisene dine.

Zalo i oppvaskmaskinen anbefales IKKE

------------------

Hva har dere gjort som ikke anbefales å gjøre flere ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbefales ikke å kjøre forbi sivilt politi i 136km/t i 100 sona.. :ahappy: Det kommer jeg ikke til å gjøre igjen..

Det anbefales heller ikke å vaske bilen til mor med den "stive" siden på en svamp.. Da gikk nemlig alle flekkene bort..Problemet var bare at det kom noen nye som ikke var fult så lett å få bort..

Jeg kommer nok heller aldrig til å sykle på isen i nedoverbakke på vinteren igjen, uten hjelm.. Det blir ofte arr i panna av sånt :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok aldri mer til å gjøre noe i denne rekkefølgen;

1. Tenne på en gassovn.

2. Fundere på hvordan den fungerer.

3. Spørre han som eier den om hvordan den fungerer.

4. Snakke litt tøv med de som sitter i sofan.

5. Lete etter fyrstikker eller lighter.

6. Finne en lighter.

7. Gå til ovnen (som da har stått på under alle de ovenfornevnte punktene)

8. Stikke hodet inn i ovnen for å se hvor jeg skal tenne på.

9. Tenne på lighteren mens hodet mitt er inni ovnen.

Slikt blir det store eksplosjoner, brannskader og brent hår av, sjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok aldri mer til å gjøre noe i denne rekkefølgen;

1. Tenne på en gassovn.

2. Fundere på hvordan den fungerer.

3. Spørre han som eier den om hvordan den fungerer.

4. Snakke litt tøv med de som sitter i sofan.

5. Lete etter fyrstikker eller lighter.

6. Finne en lighter.

7. Gå til ovnen (som da har stått på under alle de ovenfornevnte punktene)

8. Stikke hodet inn i ovnen for å se hvor jeg skal tenne på.

9. Tenne på lighteren mens hodet mitt er inni ovnen.

Slikt blir det store eksplosjoner, brannskader og brent hår av, sjø.

Beklager men LOL! :ahappy: Sitter her og ler litt for meg selv;) Jeg regner med at det gikk bra, forholdene til tross? *ler litt til*

Jeg kommer ikke på hva jeg aldri mer kommer til å gjøre.. og bare har gjort en gang.. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Ting jeg ikke gjentar:

1. Drikke tequila

2. Drikke whisky

Selvforklarende årsaker.

3. Ikke spise sild

4. Ikke spise sild etter å ha drukket uante mengder med GinTonic

Selvforklarende årsaker

5. Ikke gå på firmajulebord med lungebetennelse

6. Ikke gå på firmajulebord med lungebetennelse, høye hæler, drikke vodka og true sjefen på juling..

Selvforklarende årsaker

Det forklarer vel (mer eller mindre) hvorfor jeg er tilnærmet avholdsmenneske.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men LOL! :ahappy: Sitter her og ler litt for meg selv;) Jeg regner med at det gikk bra, forholdene til tross? *ler litt til*

Jeg kommer ikke på hva jeg aldri mer kommer til å gjøre.. og bare har gjort en gang.. hmm..

He he... Jeg ble slengt 2 meter bakover og inn i vasken, hylte, søsteren min kom løpende inn tok tak i hestehalen min mens hun dunket hodet mitt ned i oppvaskvannet uten å slippe før jeg lagde spastiske "nå er det nok" bevegelser.

Endte egentlig rimelig bra, forholdene tatt i betraktning. Fikk avsvidd pannelugg, fin "rouge" på kinn og over øyne, noen stubber av noen øyevipper og fikk svidd av det nederste på øyenbrynene (ble egentlig ganske fint, men metoden anbefales altså ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dyppe fingeren i og stikke tunga borti på noe grønt søl på kjøkkenbenken på hytta for å sjekke at det virkelig er saft (for så å oppdage at det er batterisyre som har lekket fra radioen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalo i oppvaskmaskinen anbefales IKKE

Det har jeg lært ja :ahappy:

He he... Jeg ble slengt 2 meter bakover og inn i vasken, hylte, søsteren min kom løpende inn tok tak i hestehalen min mens hun dunket hodet mitt ned i oppvaskvannet uten å slippe før jeg lagde spastiske "nå er det nok" bevegelser.

Endte egentlig rimelig bra, forholdene tatt i betraktning. Fikk avsvidd pannelugg, fin "rouge" på kinn og over øyne, noen stubber av noen øyevipper og fikk svidd av det nederste på øyenbrynene (ble egentlig ganske fint, men metoden anbefales altså ikke).

Beklager, men siden det gikk bra må jeg bare le :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg ikke gjentar:

5. Ikke gå på firmajulebord med lungebetennelse

6. Ikke gå på firmajulebord med lungebetennelse, høye hæler, drikke vodka og true sjefen på juling..

Selvforklarende årsaker

Det forklarer vel (mer eller mindre) hvorfor jeg er tilnærmet avholdsmenneske.. :ahappy:

Og selvstendig næringsdrivende? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

En ting som ikke jeg personlig gjorde men som min søster erfarte; bruk ikke skumbad i boblebad. Det ble skum i hele hytta tok ca hele helga før det tørket opp.. Litt vanskelig å forklare til utleiefirmaet. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink::aww::ahappy:

...stole på 2,5 år eldre bror når man er tenåring og broren egentlig helst vil livet av deg...

...betale i dyre dommer for falske negler når man har en NOE ustabil schæferhund som til tider måtte græbbes kjapt tak i i forbifarten. Ja, det ble noen blodige fingre av sånn.

...forlove meg. (!)

kommer nok mer senere tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalo i oppvaskmaskinen anbefales IKKE

Har jeg også gjort, ble morsomt etterpå :) *NOT*

Jeg kommer nok aldri mer til å gjøre noe i denne rekkefølgen;

1. Tenne på en gassovn.

2. Fundere på hvordan den fungerer.

3. Spørre han som eier den om hvordan den fungerer.

4. Snakke litt tøv med de som sitter i sofan.

5. Lete etter fyrstikker eller lighter.

6. Finne en lighter.

7. Gå til ovnen (som da har stått på under alle de ovenfornevnte punktene)

8. Stikke hodet inn i ovnen for å se hvor jeg skal tenne på.

9. Tenne på lighteren mens hodet mitt er inni ovnen.

Slikt blir det store eksplosjoner, brannskader og brent hår av, sjø.

Off da, men siden det gikk bra så flirer jeg alikevel :ahappy:

Ikke bruke klorin på munnsår, ****** vondt..

Hvordan kom du på å gjøre det? :aww:

Min liste:

- Ikke putte en nugattiboks inn i mikrobølgeovnen, den tar faktisk fyr...

- Ikke stikke tunga borti en lyktestolpe på vinteren for å sjekke om det er sant at den setter seg fast.

- Ikke gå bort til en vær som er bundet fast til en kjetting fordi den er søt, væren stanger faktisk ganske hardt..

- Ikke erte broren min så mye at han kaster en sag på meg, det var litt vondt...

- Ikke prøve å lande på magen på trampolina, for så å krasje med fjæringen. Har fremdeles arr på øyenbrunet, ett av mine skjønne kjennetegn..

- Ikke la føttene gå i to forskjellige retninger..

- Ikke pust inn med nesen samtidig som man svelger drikke, da kommer drikken opp i nesa (hmm, kommer nok antagelig til å gjøre det igjen, var sikkelig ekkelt - men morsomt)

Nå gidder jeg ikke å skrive opp flere, de kommer senere :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta spaceshot'en på Tusenfryd..

Fordi:

Spaceshoten.jpg

Ikke engang barna mine kjente meg igjen på dette bildet.. Og ja, det er meg som sitter i midten.. Jeg har aldri vært så sikker på at jeg kom til å dø noen gang jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå mer enn et døgn uten mat og drikke før jeg går på kjøpesenteret vil ikke gjentas. Endte med brukne fortenner.

Å rygge utfor en steinskråning med plenklippertraktor anbefales heller ikke. Høyre pekefinger ut av ledd og høyrefoten kraftig forstuet. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar macobilder av bakken, stående oppreist med kameraet pekende nedover, med objektiv til 8000kr festa i kameraet, og en gal riesen i fri dressur.

Heldigvis røyk bare blitzen, og jeg mista ikke kameraet - men det var ikke langt unna.

Eller setter meg på huk for å ta bilde av en hund, med en ung og gal boxerdame i samme garde som jeg ikke har stålkontroll på hvor er. Det er vondt med boxer som støter i ryggen.

Eller prøver å komme meg ut av utegård, med kahlo i bånd, i slippers, på grus. Au, stoltheten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...