Gjest Skrevet 17. Juli 2009 Rapporter Skrevet 17. Juli 2009 Jeg leste inlegget om at det passet best halv 1 før jeg dro idag, så nå kan jeg ikke etter 15 lenger.. pga fått en ny avtale på ettermiddagen. Ida hvis du er hjemme, når passer det for deg?
Guest Stella Skrevet 18. Juli 2009 Rapporter Skrevet 18. Juli 2009 Ok, skriv her når og hvor dere planlegger å møtes, så skal jeg se om jeg rekker det Skal en tur til byen nå, men kan ikke være borte fra Stella så lenge, så kommer tilbake om ikke så lenge Håper vi sees!
Gjest Skrevet 18. Juli 2009 Rapporter Skrevet 18. Juli 2009 Vi planlegger å møtes halv 1 ved agilitybanen. Vi blir jo sikkert en liten stund, så da rekker du oss sikkert
ida Skrevet 18. Juli 2009 Rapporter Skrevet 18. Juli 2009 Må hoppe i dusjen, hvis jeg skal rekke dette... Kommer kanskje litt etter, men er så rask jeg kan.
ida Skrevet 18. Juli 2009 Rapporter Skrevet 18. Juli 2009 Nå har vi kommet hjem fra lekedate med bitteliten puddeldame. Hun syns nok Scilos var litt brå, men tødde skikkelig opp etterhvert. Selvfølgelig pøsregnet det, så nå var det egentlig greit å komme seg hjem. Håper på flere, solfyllte og koselige treff siden. Takk for leken.
Gjest Skrevet 18. Juli 2009 Rapporter Skrevet 18. Juli 2009 Ja sant hun var bitteliten Håper vi får til et mer samlet treff neste gang Men vi koste oss vi også; Ellie, Zinnia, Smokey & Bandit
Guest Stella Skrevet 19. Juli 2009 Rapporter Skrevet 19. Juli 2009 Stella hilser tilbake her hun ligger varm og tørr på magen min i sofan Vi blir hjemme en uke til, og bor som sagt et steinkast fra AG-ringen, så det er bare å si ifra om dere vil være sosiale fremover Stella er liten, men ganske tøff, så det pleier gå bra med de fleste hunder. Scilos er en av de få hun har synes har vært skummel, aner ikke hvorfor. Ellie var jo ufarlig, til hun rullet over hodet til Stella Men det gikk fint det også Håper vi sees!
monica_n Skrevet 19. Juli 2009 Rapporter Skrevet 19. Juli 2009 jeg kjeder meg noe så usannsynlig mye i dag.. Ingen som vil møte meg og adhd-hundene i dag?
Gjest Skrevet 19. Juli 2009 Rapporter Skrevet 19. Juli 2009 Går ikke nå.. har drukket vin Men tror nok Ellie tør å møte hundene dine en annen dag, evt!
ida Skrevet 19. Juli 2009 Rapporter Skrevet 19. Juli 2009 jeg kjeder meg noe så usannsynlig mye i dag.. Ingen som vil møte meg og adhd-hundene i dag? Jeg har vært hos kusina mi og spist middag. Nå kan jeg ikke ta med meg Scilos og stikke fra Fibi igjen. Det er hennes tur å bestemme i dag. Da blir det enten tur til vannet, eller bading på Skraperud, kjenner jeg henne rett. Det er helt sant. Når vi kommer ut spør jeg henne hvor hun vil gå, også går vi dit.
monica_n Skrevet 19. Juli 2009 Rapporter Skrevet 19. Juli 2009 Marie og Ellie: jaa, bare å si ifra, vi er alltid klar! Ida: Heldige hunder da, hadde min fått lov til å gjøre som hun ville hadde hun stått å snust i bedet utenfor her hele dagen
ida Skrevet 19. Juli 2009 Rapporter Skrevet 19. Juli 2009 Marie og Ellie: jaa, bare å si ifra, vi er alltid klar! Ida: Heldige hunder da, hadde min fått lov til å gjøre som hun ville hadde hun stått å snust i bedet utenfor her hele dagen Hun får bestemme når jeg sier hun får det. Hun vil gjerne bort på bussholdeplassen på alle turer, for buss betyr badetur. I og med at hun gjerne setter alle labbene i bakken og stritter i mot med hele seg, er det greit at vi er enige om når hun får bestemme. Innimellom ser det ut som jeg har kidnappa en hund som ikke vil gå med meg og jeg gidder jo ikke å forklare folk at hunden bare vil gå en annen tur.
-Vilde- Skrevet 21. Juli 2009 Rapporter Skrevet 21. Juli 2009 Lille pjusketryne og jeg vil gjerne gå tur med noen. Hun har bare vært med 2 svarte lodotter i 3 uker, så litt omgang med ikke-svarte labbisdrog hadde sikkert vært sunt. Vi kan ihvertfall torsdag, fredag, lørdag og delvis søndag. Noen som vil leke med oss?
Guest Stella Skrevet 21. Juli 2009 Rapporter Skrevet 21. Juli 2009 Bare si ifra I morra skal vi på tur med en venninne og hennes whippetgutt, og får besøk på kvelden, så da blir det lite turer utenom dette. Torsdag har vi time for chip hos vetten kl 11, men etter det er vi ledige. Fredag har vi ingen planer Cec
Guest Stella Skrevet 22. Juli 2009 Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Fredag kl 11 passer oss Ved AG-ringen på nordjordet? Cec
Guest Stella Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Skrevet 23. Juli 2009 Ja, Skøyen skole ligger på nordjordet (blir sånn når man har vokst opp her, nordjordet var akkurat det, jordet nord for gården, lenge før både ag-ringen, casinetto og skolen ) Da sees vi! Håper på oppholdsvær denne gangen da Cec
-Vilde- Skrevet 24. Juli 2009 Rapporter Skrevet 24. Juli 2009 Jeg får dessverre ikke kommet idag. Jeg er innkalt som barnevakt for noen som skal på familielunsj, og jeg hadde lovet å ta en vakt når de måtte ønske så jeg kan ikke si nei Hva med imorgen?
Guest Stella Skrevet 24. Juli 2009 Rapporter Skrevet 24. Juli 2009 Uff Og i dag som det er så fint vær også.... Men vi kan prøve oss i morra Samme tid og sted? Cec
Guest Stella Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Skrevet 25. Juli 2009 Oj, så ikke det før nå... Men jeg går bort nå, og igjen kl 12 om du ikke kommer nå kl 11 Været er jo bare glimrende Blir drukna puddelrotte i dag også Cec
-Vilde- Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Skrevet 25. Juli 2009 Uff, beklager at jeg utsatte så mye Men nå kommer jeg kl.12.00 sånn cirka halv/kvart på? Er det ok? Lille Puma blir drukna pyrrerotte, hun ser ut som en marsboer når hun er våt
Guest Stella Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Skrevet 25. Juli 2009 Vi er ikke redd for vann, så det blir bra Tusler bort om litt, bare drikke opp min nå kalde te Cec
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar