Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker lekekamerater/turkamerater/treningskamerater


Guest Stella

Recommended Posts

Jeg leste inlegget om at det passet best halv 1 før jeg dro idag, så nå kan jeg ikke etter 15 lenger.. pga fått en ny avtale på ettermiddagen.

Ida hvis du er hjemme, når passer det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Guest Stella

Ok, skriv her når og hvor dere planlegger å møtes, så skal jeg se om jeg rekker det :P Skal en tur til byen nå, men kan ikke være borte fra Stella så lenge, så kommer tilbake om ikke så lenge :whistle:

Håper vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kommet hjem fra lekedate med bitteliten puddeldame. Hun syns nok Scilos var litt brå, men tødde skikkelig opp etterhvert. Selvfølgelig pøsregnet det, så nå var det egentlig greit å komme seg hjem. Håper på flere, solfyllte og koselige treff siden. Takk for leken. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Stella hilser tilbake her hun ligger varm og tørr på magen min i sofan :P

Vi blir hjemme en uke til, og bor som sagt et steinkast fra AG-ringen, så det er bare å si ifra om dere vil være sosiale fremover ;)

Stella er liten, men ganske tøff, så det pleier gå bra med de fleste hunder. Scilos er en av de få hun har synes har vært skummel, aner ikke hvorfor. Ellie var jo ufarlig, til hun rullet over hodet til Stella :P Men det gikk fint det også :wub:

Håper vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjeder meg noe så usannsynlig mye i dag.. Ingen som vil møte meg og adhd-hundene i dag? :P

Jeg har vært hos kusina mi og spist middag. Nå kan jeg ikke ta med meg Scilos og stikke fra Fibi igjen. Det er hennes tur å bestemme i dag. :P:wub: Da blir det enten tur til vannet, eller bading på Skraperud, kjenner jeg henne rett. Det er helt sant. Når vi kommer ut spør jeg henne hvor hun vil gå, også går vi dit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie og Ellie: jaa, bare å si ifra, vi er alltid klar! :wub:

Ida: :P Heldige hunder da, hadde min fått lov til å gjøre som hun ville hadde hun stått å snust i bedet utenfor her hele dagen :P

Hun får bestemme når jeg sier hun får det. Hun vil gjerne bort på bussholdeplassen på alle turer, for buss betyr badetur. I og med at hun gjerne setter alle labbene i bakken og stritter i mot med hele seg, er det greit at vi er enige om når hun får bestemme. Innimellom ser det ut som jeg har kidnappa en hund som ikke vil gå med meg og jeg gidder jo ikke å forklare folk at hunden bare vil gå en annen tur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille pjusketryne og jeg vil gjerne gå tur med noen. Hun har bare vært med 2 svarte lodotter i 3 uker, så litt omgang med ikke-svarte labbisdrog hadde sikkert vært sunt.

Vi kan ihvertfall torsdag, fredag, lørdag og delvis søndag. Noen som vil leke med oss? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Bare si ifra :ahappy: I morra skal vi på tur med en venninne og hennes whippetgutt, og får besøk på kvelden, så da blir det lite turer utenom dette. Torsdag har vi time for chip hos vetten kl 11, men etter det er vi ledige. Fredag har vi ingen planer ;)

Cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Ja, Skøyen skole ligger på nordjordet :) (blir sånn når man har vokst opp her, nordjordet var akkurat det, jordet nord for gården, lenge før både ag-ringen, casinetto og skolen :) )

Da sees vi! Håper på oppholdsvær denne gangen da :)

Cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Oj, så ikke det før nå... Men jeg går bort nå, og igjen kl 12 om du ikke kommer nå kl 11 :lol: Været er jo bare glimrende :whistle: Blir drukna puddelrotte i dag også :P

Cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...