Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker lekekamerater/turkamerater/treningskamerater


Guest Stella

Recommended Posts

Guest Stella

Hei!

Helt ny her, og forter meg å poste en "kontaktannonse" for Stella, dvergpuddel på 5mnd, som nå er ganske ensom. Matmor er ikke spesielt morsom, og gjør mye kjedelig... Stella bodde med over 20 andre hunder frem til da hun kom til meg for 4 uker siden, og savner det veldig. Hun er veldig flink med andre hunder, og ikke redd av seg. Det er viktig at de andre hundene er språksterke og slutter når hun skriker, hun er jo så liten (3.6kg). Vil ikke at hun skal få dårlige opplevelser.

Vi holder til på Skøyen, helt oppe mot parken (frognerparken). Stella er enda så ung, men vi utvider horisonten sakte, og går turer her i nærområdet enn så lenge (eller kjører ut i marka).

Noen som bor i nærområdet (skøyen, hoff, majorstua, frogner) og som vil være sosiale med oss? Gjerne valp/unghund, men alt er fint, Stella har masse å lære, og alle typer hunder i alle aldre må treffes :)

Mvh Cecilie, og Stella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Vi leker gjerne nede i Frognerparken. Ikke på Hundesletta, men AG banen med omegn. :) Der får vi være i fred og det er kjempekoselig. Scilos er snill og forsiktig med alle, han. Bare spør Ellie, :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Ja, jeg går heller ikke til hundejordet, vil gjerne ha Stella litt til.... :lol:

Vi går ved AG-ringen minst 2 ganger om dagen, bor et steinkast derfra. Vanlige "lillerunden" er rundt engelske park :)

Vi treffer dere gjerne :) Bare si ifra når dere har tenkt dere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leker gjerne nede i Frognerparken. Ikke på Hundesletta, men AG banen med omegn. :lol: Der får vi være i fred og det er kjempekoselig. Scilos er snill og forsiktig med alle, han. Bare spør Ellie, :)

Jepp :)

Vi blir gjerne med vi også altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke være med :aww: Men vinker når jeg går forbi! Jeg har en surpomp av en hannhund som ikke liker hverken det eller det... men til vinteren igjen vil vi gjerne møte store og små som er greie med valper :blink:

Da kan jo han ha treff med Fibi. :ahappy: Hun syns fremmede hunder er aldeles unødvendige, men bryr seg ikke sålenge hun har et vann og en ball i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jo han ha treff med Fibi. :ahappy: Hun syns fremmede hunder er aldeles unødvendige, men bryr seg ikke sålenge hun har et vann og en ball i nærheten.

Det høres flott ut, da fyller vi en vannskål med vann og leker ned på fotballbanen. Da kan hun ha både vann og en ball der (*knis* nå synes jeg at jeg var morsom altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Jeg bor på andre siden av Casinetto, altså et steinkast fra ag-banen. Har allerede vært lille-runden i dag morges, og nå sitter vi her og kjeder oss. Været viser seg jo fra sin beste side også! Så om noen er hjemme og har lyst er det bare å si ifra, så kommer vi bort!

Stella og Cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er denne agilitybanen? Aldri sett den, men har vært på hundejordet mange ganger(er sjeldent masse folk og hunder når vi er der). Men de to siste gangene har jeg sett mer en jeg har hatt lyst til.. 6-7 hunder mot 1 hylende liten sak, "de leker bare" :ahappy:

Men jeg vil gjerne være med et sted der hundene er i litt mer kontroll. Og Enya har respekt for små hunder, kan være veldig ivrig og voldsom i lek(35 kilo med beina under lite kontroll), men hun skjønner når nok er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke være med ;) Men vinker når jeg går forbi! Jeg har en surpomp av en hannhund som ikke liker hverken det eller det... men til vinteren igjen vil vi gjerne møte store og små som er greie med valper :)

Ja.. :blink: Det gleder jeg meg til :aww:

(og jeg syntes også du var morsom :ahappy: )

Jeg bor på andre siden av Casinetto, altså et steinkast fra ag-banen. Har allerede vært lille-runden i dag morges, og nå sitter vi her og kjeder oss. Været viser seg jo fra sin beste side også! Så om noen er hjemme og har lyst er det bare å si ifra, så kommer vi bort!

Stella og Cec

Dumt jeg ikke så dette før nå!

Men altså hvis det blir noe til helgen, så passer lørdag veldig bra for meg :) Vi er på valpetreff kl 11 (dit er det jo å bare å komme forresten) men sånn etter det engang ? Kanskje Zinnia blir med også (bernervalp på 3 mndr) :)

P.s Agilitybanen er rett ved hundejordet, men tidligere.. på andre siden av veien nedenfor gravlunden, på jordet ved skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Jeg er hjemme lørdag, så bare si ifra om dere skal ut en tur.

Det er viktig at ikke Stella blir skremt og får dårlige erfaringer, så voldsomme hunder tror jeg vi skal vente litt med. Hun er bare 3.6kg, og 5mnd, så hun blir veldig fort "grusa". Hun er nå ikke det minste redd andre hunder, og jeg vil fortsette å ha det sånn :ahappy:

Nå har vi tuslet runde nr. to i dag, og ble oppsøkt av en løs italiener. Det gikk veldig bra, men jeg liker virkelig ikke disse løse hundene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på andre siden av Casinetto, altså et steinkast fra ag-banen. Har allerede vært lille-runden i dag morges, og nå sitter vi her og kjeder oss. Været viser seg jo fra sin beste side også! Så om noen er hjemme og har lyst er det bare å si ifra, så kommer vi bort!

Stella og Cec

Jeg kan forresten kanskje ta en tur i kveld?

Vi kjeder oss litt vi og :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid så treig når det gjelder å følge med på sånne tråder :s Noen som er med neste lørdag på dagtid evt neste søndag? Jeg reiser bort i dag, og kommer tilbake neste fredag. Skal følge med på tråden :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang imorgen, når skal vi møtes?

Jeg er på valpetreff til ca 12, kan komme med en (eller kanskje to) slitne valp(er) da, men hvis vi møtes på ettermidagen er hun sikkert klar for å leke igjen.

Så jeg foreslår enten kl 12.30 eller feks i 4 - 5 tiden.

Hva passer for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...