Gå til innhold
Hundesonen.no

Spotify


TollerRetriver

Recommended Posts

Mye har skjedd siden jeg skrev i denne tråden sist...

Spotify har fått Offline-mode, man kan lagre 3333sanger på pcn, trenger ikke internett...

Spotify har kommet til iPhone, med offline mode...

Så jeg har igjen begynt å betale for tjenesten, så jeg får mange millioner sanger på mobiltelefonen...

På tross av nedturen med å ikke eie musikken man hører på, kjøper fortsatt det beste...

Dette er ikke Spotify's skyld, det blir det samme som Metallica, de/han/plateselskapet vil ikke være med i Spotify...

Skyld på Pink Floyd... :ahappy:

Men selvfølgelig, er ikke musikken man hører på oppført i Spotify så er det heller ikke interessant å bruke det.

Men du Tore, vet du om den Offline-modusen også funker for oss med gratis versjon? Jeg har hørt om modusen men har ikke helt klart å "se" hvordan jeg skal fikse det til.

Det abo'et du har, hva koster det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer nok ikke for snyltere...

Det er en del av Premium's mulighet til å gi de som har Spotify på mobiltelefonen

tilgang til musikk uten å bruke datatrafikk på mobilen...

Å like etter kom også Offline-mode til PC'n...

Premium koster 99kr mnd / 1188kr året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Hvordan får man opp simular artist og slikt? Ble spotify på meg og :) Jeg er stor fornøyd!

Min spotify har ikke sånt.. Søker på artister, låter og album og lager egne playlister.. Enkelt og greit :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man opp simular artist og slikt? Ble spotify på meg og :) Jeg er stor fornøyd!

Søk opp en artist du liker, gå inn på den "siden" artisten har - der ligger all musikken i omvendt kronologisk rekkefølge, top 5 hits, samt litt informasjon om artisten, og til høyre for denne informasjonen står det linker til fem lignende artister. Det er ikke absolutt alle artistene som har similar artists, men de aller, aller fleste har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe man får med premium ell?? Hvor får du opp denne artistsiden?

Nope, jeg har gratisversjon. Når du søker på en artist (eller sang eller album, for den saks skyld), kommer jo alle søkeresultatene opp på en liste. For hver sang står først tittelen, deretter artistnavnet, hvor lang sangen er, populariteten og til sist albumnavnet. Artistnavnet er en link, og om du klikker på den kommer du til oversikten over lignende artister, informasjon om artisten, top hits og alle utgitte sanger organisert etter singler og album. På samme måte - om du klikker på albumnavnet i søkeresultatene, kommer du til en oversikt over sangene på albumet samt en lengre beskrivelse av albumet (dette gjelder riktignok ikke alle albumene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...