Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem kommer? NKK Bjerke!


Isabel

Recommended Posts

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar
Skal mye til for at vi skal gå agility dessverre, men mye mulig vi kjører en tur innom for å se på lell :)

89 chihuahua, det var da som bare :D

Vedder på at minst 10 ryker med gult, fordi de er vaskekte "tjenepenger" hunder fra popularitetsperioden :)

Fin pm for vår del. 3 kooikere i naboringen til flaten - OG oppmøte kl 9 så jeg slipper å stresse med at hun går samtidig med A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 AK, og jeg vet hvem alle er. Det er en junior/unghund tispe, en åpen tispe, mine to i champ og 1 junior/unghund hannhund.

Junior/unghundene er søsken, og igjen halvsøsken til hannhunden jeg skal bruke. Så det blir kjekt å se dem :)

Ser ut til at Blaze blir stilt alikavel. Hadde bestemt meg for å ikke gjøre det, men på PM står det dommerelev så da får han en ekstra hund på papiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er dommerbytte på juniorene, til Astrid Indrebø. Hun ga Eros flat rød på en utstilling i mai. Han fikk en god kritikk da, og han har utviklet seg veldig mye på de 3 månedene så jeg prøver nok å stille han likevel. Er påmeldt til sammen 16 juniorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel virkelig "wow" antall der, da... 86 staff'er, 57 whippets, 76 dvergpincher. tilsammen over 100 chi'er...

"Vi" er bare 23 (bearded collies), og jeg har ikke engang meldt på og DET er sjeldent, det!

Jeg skal arrangere spes.utstillingen til bolognese & coton de tulear på Ås (+ Generalfors. på ettermiddagen) den lørdagen. Men jeg planlegger en tur dit for å bare kikke og shoppe på søndagen (hvis det ikke bøtt-regner, såklart).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel virkelig "wow" antall der, da... 86 staff'er, 57 whippets, 76 dvergpincher. tilsammen over 100 chi'er...

"Vi" er bare 23 (bearded collies), og jeg har ikke engang meldt på og DET er sjeldent, det!

Jeg skal arrangere spes.utstillingen til bolognese & coton de tulear på Ås (+ Generalfors. på ettermiddagen) den lørdagen. Men jeg planlegger en tur dit for å bare kikke og shoppe på søndagen (hvis det ikke bøtt-regner, såklart).

Susanne

Nei, vi satser på reprise av gjørmehullene som har vært der tidligere akkurat :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...