Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Ås, 9. august


SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet
Vi har heller ikke øvd så mye, og det vi har øvd har gått veldig varierende. Bandit er og veldig flink til å hoppe og sprette for å si det sånn :P

Vi sees ihvertfall :)

har du fått PM eller? det er ihvertfall 5 dsg valper og de skal i ringen kl. 11.00. Ring 1 :P

Men da ses vi der.

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg har fått papirene i Posten..

Er 1 boston terrier valp.. johooo! Blir spennende for det da.. selv om jeg kommer til å dø.. Jeg vet jo ikke hvordan jeg gjør det en gang.. må prøve å få øvd litt denne uken!

armagnac- Det er 1 GD påmeldt

Skrevet

Det er faktisk flest raser med bare 1 valp som stiller! Det er mest av boxer og rottweiler (8 i hver gruppe). kan ikke si at det er så stort antall heller men :P

Skrevet
har du fått PM eller? det er ihvertfall 5 dsg valper og de skal i ringen kl. 11.00. Ring 1 :P

Men da ses vi der.

Ja fikk PM i dag :)

Uff nå gruer jeg meg altså..hehe. Men det blir spennende da.

Vi sees ja :P

Skrevet

er spennende og sosialt med utstilling, og spent skal man være for å prestere bedre mener jeg :P har ikke fått pm ennå jeg :P uff litt stressa med den merker jeg :)

Skrevet
Haha, si ifra hvis ikke du har fått den innen i mårra, send meg PM, så skal jeg si ifra til de som arrangerer, så ordner vi det. :P

hehe takk:) da hører du fra meg hvis den ikke er i postkassa i morra :)

Guest janson
Skrevet

Noen som vet når det begynner? Fristet å ta en liten tur og titte!

Skrevet

Jeg har en del bilder fra valpeshowet i går, så hvis noen her er interessert, send meg en melding! Har et par av Boxerne (ikke BIR/BIM), svart/hvit Newfoundlander, tigret/hvit Staff og flere av grehoundene.

Disse BIR-vinnerne (de fleste bildene tatt i gruppene): Whippet, Irsk Setter, Faraohund, Basenji, Vallhund (el.), Japansk Spisshund, Rottis, Grand Danois, Nuffe, Fransk Bulldog.

Skrevet
Jeg har en del bilder fra valpeshowet i går, så hvis noen her er interessert, send meg en melding! Har et par av Boxerne (ikke BIR/BIM), svart/hvit Newfoundlander, tigret/hvit Staff og flere av grehoundene.

Disse BIR-vinnerne (de fleste bildene tatt i gruppene): Whippet, Irsk Setter, Faraohund, Basenji, Vallhund (el.), Japansk Spisshund, Rottis, Grand Danois, Nuffe, Fransk Bulldog.

OT, men velkommen inn hit :|

Skrevet
Kan du ikke legge dem ut her da? Eller lage en ny tråd i bildeforumet :| Alle her inne elsker bilder ha ha :)

Skulle gjerne gjort det, men jeg skjønner ikke hvordan! Får jo bare lastet opp ett - maks to - bilder om gangen? Eller er jeg bare litt dum??

Skrevet
Skulle gjerne gjort det, men jeg skjønner ikke hvordan! Får jo bare lastet opp ett - maks to - bilder om gangen? Eller er jeg bare litt dum??

Last opp bildene dine på www.photobucket.com

Det er super enkelt:)

Skrevet
Skulle gjerne gjort det, men jeg skjønner ikke hvordan! Får jo bare lastet opp ett - maks to - bilder om gangen? Eller er jeg bare litt dum??

:|

Neida, du er ikke dum :) Gjør som rottmaneier skriver og last opp i photobucket. Det er ikke lagt opp til at vi skal lagre masse bilder her i forumet, så er lettere å laste opp til et annet sted.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...