Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Ås, 9. august

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet
Vi har heller ikke øvd så mye, og det vi har øvd har gått veldig varierende. Bandit er og veldig flink til å hoppe og sprette for å si det sånn :P

Vi sees ihvertfall :)

har du fått PM eller? det er ihvertfall 5 dsg valper og de skal i ringen kl. 11.00. Ring 1 :P

Men da ses vi der.

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg har fått papirene i Posten..

Er 1 boston terrier valp.. johooo! Blir spennende for det da.. selv om jeg kommer til å dø.. Jeg vet jo ikke hvordan jeg gjør det en gang.. må prøve å få øvd litt denne uken!

armagnac- Det er 1 GD påmeldt

Skrevet

Det er faktisk flest raser med bare 1 valp som stiller! Det er mest av boxer og rottweiler (8 i hver gruppe). kan ikke si at det er så stort antall heller men :P

Skrevet
har du fått PM eller? det er ihvertfall 5 dsg valper og de skal i ringen kl. 11.00. Ring 1 :P

Men da ses vi der.

Ja fikk PM i dag :)

Uff nå gruer jeg meg altså..hehe. Men det blir spennende da.

Vi sees ja :P

Skrevet

er spennende og sosialt med utstilling, og spent skal man være for å prestere bedre mener jeg :P har ikke fått pm ennå jeg :P uff litt stressa med den merker jeg :)

Skrevet
Haha, si ifra hvis ikke du har fått den innen i mårra, send meg PM, så skal jeg si ifra til de som arrangerer, så ordner vi det. :P

hehe takk:) da hører du fra meg hvis den ikke er i postkassa i morra :)

Guest janson
Skrevet

Noen som vet når det begynner? Fristet å ta en liten tur og titte!

Skrevet

Jeg har en del bilder fra valpeshowet i går, så hvis noen her er interessert, send meg en melding! Har et par av Boxerne (ikke BIR/BIM), svart/hvit Newfoundlander, tigret/hvit Staff og flere av grehoundene.

Disse BIR-vinnerne (de fleste bildene tatt i gruppene): Whippet, Irsk Setter, Faraohund, Basenji, Vallhund (el.), Japansk Spisshund, Rottis, Grand Danois, Nuffe, Fransk Bulldog.

Skrevet
Jeg har en del bilder fra valpeshowet i går, så hvis noen her er interessert, send meg en melding! Har et par av Boxerne (ikke BIR/BIM), svart/hvit Newfoundlander, tigret/hvit Staff og flere av grehoundene.

Disse BIR-vinnerne (de fleste bildene tatt i gruppene): Whippet, Irsk Setter, Faraohund, Basenji, Vallhund (el.), Japansk Spisshund, Rottis, Grand Danois, Nuffe, Fransk Bulldog.

OT, men velkommen inn hit :|

Skrevet
Kan du ikke legge dem ut her da? Eller lage en ny tråd i bildeforumet :| Alle her inne elsker bilder ha ha :)

Skulle gjerne gjort det, men jeg skjønner ikke hvordan! Får jo bare lastet opp ett - maks to - bilder om gangen? Eller er jeg bare litt dum??

Skrevet
Skulle gjerne gjort det, men jeg skjønner ikke hvordan! Får jo bare lastet opp ett - maks to - bilder om gangen? Eller er jeg bare litt dum??

Last opp bildene dine på www.photobucket.com

Det er super enkelt:)

Skrevet

:|

Neida, du er ikke dum :) Gjør som rottmaneier skriver og last opp i photobucket. Det er ikke lagt opp til at vi skal lagre masse bilder her i forumet, så er lettere å laste opp til et annet sted.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...