Gå til innhold
Hundesonen.no

Lille frøken Chica!


Karina&Chica

Recommended Posts

Ja, da vil jeg fortelle om min lille valp, Ibris la Chica. Vi kaller henne bare Chica, men stamtavlenavnet måtte begynne på I. Vanskelig..? JA! Men er i grunn fornøyd med navnet :(

IMG_0177.jpg

Og Chica passer veldig bra - Chica er en liten, fin frøken med personlighet. Hun er snill, rolig(som oftest),rampete, leken og veldig kosete. Hun er lærervillig når hun vil og da er hun kjempeflink. Men det hender jo at hun ikke vil høre, og da må jeg virkelig være tålmodig og STA. Staere enn henne selv. Og det er ikke alltid like lett..

Ja, jeg snakker om en TIBETANSK SPANIEL nå! Noen som kjenner igjen det overnevnte...??

Jeg valgte denne rasen pågrunn av dens sprudlende vesen og rampestreker. Jeg valgte den faktisk også pågrunn av dens sta - og selvsikkerhet . Jeg ville ha litt å jobbe med.. :wink: Men en tibetansk spaniels søte utseende og størrelse, aktivitetsnivå og det at det er en familehund spilte også inn.

chicaiskogen.jpg

Jeg har aldri angret på at det ble en tibetansk spaniel. Chica er et utrolig sjarmerende vesen som mange faller for :( Det har vært små problemer når det gjelder renslighet og hjemme alenetrening, og hun kan egentlig en del kommandoer nå. Vi er akkurat ferdig med valpekurs og i morgen begynner vi på grunnkurs. Det blir gøy :(

Ja, ble mye dette her..som vanlig :P Her er noen flere bilder :(

IMG_0140.jpg

Chica 8 uker gammel. Hun er forresten 5 måneder 3. november.

IMG_0135.jpg

Her er hun også 8 uker gammel, samme dag som vi hentet henne.

P8020275.jpg

Her er hun vel et sted mellom 9 og 10 uker.. "har jeg gjort noe gæern`t eller..!?" :P

chica.jpg

Chica nydusjet..er hun ikke søt..!?

IMG_0157.jpg

Med pinnen i munnen.. hehe..

DSCN0555.jpg

Sove.. hun var jo 8 uker gammel.. :(

IMG_0167.jpg

Stolte jenta mi! <3 :(

IMG_0150.jpg

Hehe..*smiler*

Kommer sikkert litt oppdateringer og flere bilder etterhvert.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...