Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå skal jeg bli hundemassør


Renate A

Recommended Posts

Idag har jeg meldt meg på grunnkurs i hundemassasje, kommer til å gå alle kursene fortløpende.

Kommer også til å gå Akupress.

Så har dere syke/stive hunder etterhvert så noter dere "Renate Arnesen bak ørene. :wink:

Jeg gleder meg så sinnsykt, blir så morro å komme igang. =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også alltid hatt lyst til!!

Hvor er det du skal ta utdannelsen (kursene)?

Har kjempe lyst til å ta det selv (bare som hobby)!! Men finner ingenting i Stavanger området... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sinnsykt kult!!! :( Har en gammel Schäfertispe her nå som heeeelt sikkert hadde hatt veldig godt av det!!! Si i fra hvis du trenger noen å øve deg på så kommer vi!!! :(

Kjempe flott!! Jeg må jo ha hunder og øve meg på også...kanskje Tequila også vil ha litt luxus i hverdagen?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg henne rett så vil hun nok sette enormt stor pris på det!!! :(

Når begynner du på studiene?

Begynner 17 og 18 nov, det er grunnkurs, så er det videregående1 på nyåret eller våren tror jeg de sa...videregående 2 og 3 tar jeg fortløpende Så vi får prates nermere om tid, men blir veeldig glad om jeg får gnikke litt på hun. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva det koster og hvordan man får finansiert deT? (slike ting pleier vel ikke å være støtta av lånekassa har jeg inntrykk av :( )

Kanskje det hadde vært noe for meg.. :(

Det første koster ikke mer enn 2000kr, det betaler jeg selv.

Men siden jeg har vært langtidsykemeldt er det snakk om at jeg skal få "ny utdanning", så jeg tar vare på kvitteringen, så betaler de kanskje grunn kurset også...

Videregående1 koster 3000kr

Videregående2 koster 3000kr

Videregående3 koster 4000kr

Akupress koster 4000kr

Så det er ikke så ille...men for å bestå så må man ha 80 dokumenterte praksistimer på hunder og da må man regne med å reise litt rundt til eiere osv for å få nok hunder osv...

Finnes også massasje for hester, det skal jeg nok ta etterhvert siden jeg kjenner så mange trav og galopphest trenere som sikkert vil "ansette" meg til gnukk og gni stive muskler til hestene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første koster ikke mer enn 2000kr, det betaler jeg selv.

Men siden jeg har vært langtidsykemeldt er det snakk om at jeg skal få "ny utdanning", så jeg tar vare på kvitteringen, så betaler de kanskje grunn kurset også...

Videregående1 koster 3000kr

Videregående2 koster 3000kr

Videregående3 koster 4000kr

Akupress koster 4000kr

Så det er ikke så ille...men for å bestå så må man ha 80 dokumenterte praksistimer på hunder og da må man regne med å reise litt rundt til eiere osv for å få nok hunder osv...

Finnes også massasje for hester, det skal jeg nok ta etterhvert siden jeg kjenner så mange trav og galopphest trenere som sikkert vil "ansette" meg til gnukk og gni stive muskler til hestene. :wink:

Kan godt få øve deg litt på Diego.. :(

Tror han trenger det, med sine stive bakben. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres SÅ artig ut!!

Har vært inne på Nordisk hundemassasje forbund nå og skrevet e-post til dem for å høre hvor kurs holdes! :(

Jeg vil også bli det! Men bare på hobby basis! (så jeg kan gnikke litt på Diego jeg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres SÅ artig ut!!

Har vært inne på Nordisk hundemassasje forbund nå og skrevet e-post til dem for å høre hvor kurs holdes! :(

Jeg vil også bli det! Men bare på hobby basis! (så jeg kan gnikke litt på Diego jeg! :(

Wohoo. :(

Da blir Diego glad. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner 17 og 18 nov, det er grunnkurs, så er det videregående1 på nyåret eller våren tror jeg de sa...videregående 2 og 3 tar jeg fortløpende Så vi får prates nermere om tid, men blir veeldig glad om jeg får gnikke litt på hun. :D

Selvfølgelig får du lov til det!!!! :D Ihvertfall av meg da... :wink: Kjenner mangemed litt eldre hunder som begynner å bli litt små stive så tror nok at de 80 praksistimene går som en drøm!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...