Henriette Skrevet 25. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2009 Hvordan legger dere bilder rett inn i teksten? Dvs, uten at de blir liggende på bunnen av alt du skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 25. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2009 Hvis det fungerer slik som blogspot (hvor bildene blir lagt øverst) så bare "drar" jeg de dit jeg vil ha de. Går det an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 26. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2009 Man kan dra de ja, mener jeg å huske. Hvis ikke så er det bare å putte de inn ettersom du vil ha de. http://i293.photobucket.com/albums/mm41/El...e/Silje/tre.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2009 Jeg lager innleggene i html, trykker på IMG knappen og klistrer inn url til bildet i den posten som kommer opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar