Gå til innhold
Hundesonen.no

"Knapp" ved siden av medlemstype

Recommended Posts

Skrevet

Den gule rundingen ved siden av der det står "Medlem" eller "Admin" hos Espen, er ikke den ment å angi påloggingsstatus? Sånn det er i dag er den jo bare gul, hadde vært artig om den kunne vært rød/grønn etter om man er pålogget eller ikke. :aww:

Guest LeenaM
Skrevet

Den mannen har ikke jeg lagt merke til før du sa det nå, jeg... :)

Skrevet
Hei,

Den er nok ikke ment til det :lol: Det er den lille mannen som flere nevner her:)

Jammen, hva er den ment til da? Nå ble jeg jo nysgjerrig :)

Skrevet
Eller egentlig er det ett lite kamera som monitorer medlemmenes aktiviteter foran skjermen..

Ops.. :)

Guest LeenaM
Skrevet

Men den prikken, hvorfor er de i forskjellig farge? Er det moderator og vanlig medlem? Isåfall, hvorfor har Espen samme farge som vanlige brukere? :)

Skrevet

Jasså, Espen, så det er det du brukes fritiden på? Spionere på stakkars, uskyldige doggiser? :lol:

Jeg har også tenkt en del på de knappene. Jeg har tenkt at det burde vært poter :)

Skrevet
Må slutte å pelle dere i nesa nå da :)

Eller verre :)

Jasså, Espen, så det er det du brukes fritiden på? Spionere på stakkars, uskyldige doggiser? :lol:

Jeg har også tenkt en del på de knappene. Jeg har tenkt at det burde vært poter :)

Og takk og lov er vi ikke det lenger, vi er Soniser :lol:

Skrevet
Og takk og lov er vi ikke det lenger, vi er Soniser :lol:

Når jeg endelig har vendt meg til doggis, bytter vi jammen meg tilbake. Utrolig forvirrende :)

Skrevet
Men den lille mannen ved nicket viser jo om man er pålogget eller ikke. Er den i farger er man på, er den grå er man avlogget :) Aner ikke hva den knappen er til jeg..?

Oi! Den har ikke jeg lagt merke til før heller! :)

Jeg har ikke noe knapp uansett, jeg. :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...