ipadda Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 yiiiiiHaaaaa Dele opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 14. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Dele opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 14. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Tante Piggy passer på! Søte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Å, neimen så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Det var mye rare ansiktstegninger på dem! Blir morsomt å se hvordan de utvikler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Du vil vel ikke tilfeldigvis gi bort en valpis ? Eller 2, eller bare alle Jeg vil ha den brune, jeg vil ha tricolloren, jeg vil ha den lyse brune! Hvor mange er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 yiiiiiHaaaaa Dele opp OMG! Utrolig flotte bilder av NYDELIGE valper Disse bildene er bare til å spise opp. Jeg tør ikke tenke meg hvordan de er "live". *dåne litt mer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Ååååh, nudlingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 14. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Du vil vel ikke tilfeldigvis gi bort en valpis ? Eller 2, eller bare alle Jeg vil ha den brune, jeg vil ha tricolloren, jeg vil ha den lyse brune! Hvor mange er det egentlig? hehe, kan jo sende en mail til Helene å spørre Det er 6 av dem. OMG! Utrolig flotte bilder av NYDELIGE valper Disse bildene er bare til å spise opp. Jeg tør ikke tenke meg hvordan de er "live". *dåne litt mer* Takk for at du syns bildene er fine Ja, de er helt fantastisk flotte, nydelig, søte og alt annet fint jeg kan komme på Gruer meg veldig til dem skal reise avgårde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Send oppover de to der du Gamle har de blitt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 14. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Send oppover de to der du Gamle har de blitt nå? De blir 8 uker på torsdag. Jeg er ganske glad for at det er en hannhund, likevell hadde den aldri reist. - Den bruke altså ,- Isak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 De blir 8 uker på torsdag. Jeg er ganske glad for at det er en hannhund, likevell hadde den aldri reist. - Den bruke altså ,- Isak! Han var bare knallflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar