Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke mobil har du?


ipadda

Recommended Posts

Guest Jonna

SE S500i

En liten/skjør tlf jeg trodde jeg skulle ødelegge etter 14 dager. Har hatt den i 1,5år nå og den har overlevd hundetrening, Blaze som trodde den var en valp etter hun mistet kullet, to ganger ned stuetrappen min og X-antall fall i bakken.

Nå mangler den av/på knappen så jeg må åpne den om jeg må slå den av/på. Og den faller fra hverandre iblandt, men virker like fint alikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedmobilen er en iPhone 3G - kjempefornøyd! Men har også en "reservetelefon", som jeg bruker på tur o.l, har hatt den i over 2 år nå, og den hviser ingen tegn til at den blir mindre brukbar med det første :lol: Den har opplevd blandt annet valpe- tygging og valpesikling (Har faktsik blitt mest tygget og siklet på av Boerboel-valpiser :icon_cry:), x antall fall i bakken(da gjerne fliser, for det er det vi har mest av i huset...), Den har ramlet ned fra 2 meter oppe, og ned på stein-fliser... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en SE G900. En skikkelig møkkatelefon på mange måter, men den har overlevd mye det året jeg har hatt den! Tastaturet holder på å dette av i ene hjørnet, dekselet sitter ikke som det skal og det er "hull" i skjermen etter at Jaily trodde det var en tyggeleke når hun var liten i fjor :lol: I tillegg har jeg sluppet den i en vanndam og mistet den i snøen 2-3 ganger. Så selvom jeg ikke liker selve telefonen er den i det minste vanvittig holdbar! :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokia N85

Ønsker meg iPhone jeg også.. men det er ganske dyrt..

Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen min, men skulle ønske den hadde smilefjes.. Kameraet er på 5 megapixler, og fungerer som et middels fotoapparat.

Mulig jeg ender opp med en N79 neste gang ( bytter hver 12. mnd )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg iPhone jeg også.. men det er ganske dyrt..

Trenger ikke å være så dyrt :ahappy: Om man finner rett abonoment, er det ikke særlig dyrere enn en vanlig mobil, når man legger til alt av månedskostnader :D

Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen min, men skulle ønske den hadde smilefjes.. Kameraet er på 5 megapixler, og fungerer som et middels fotoapparat.

iPhone har heller ikke smilefjes :P Og Jeg tror kameraet ikke er på mer enn 1 eller 2 mpx :baby: Kan heller ikke filme med det, da må man laste det ned fra et sted (vet ikke om det er gratis heller..), men nå har/skal det jo komme(t) en ny en da, den skal visst være raskere, man kan filme med den, og tror også kameraet er litt bedre :P Men den er sikkert rådyr :whistle:

Men jeg er kjempefornøyd med den selv om kameraet ikke er det beste - det er liksom ikke det jeg synes er viktigst med en telefon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...