Wanderlust Skrevet 11. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2009 Så flotte bilder! Kan jeg stjele de? Stjel i vei
Tuskelusken Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Skrevet 11. Juni 2009 Kjempefine bilder! Du er virkelig flink! Og nydelige hunder! Likte veldig godt den settervalpen eller hva det nå var.
Guest Christine Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Skrevet 11. Juni 2009 Kjempeflotte bilder, Monica! Nydelige hunder også, spesielt engelsksetteren
Gjest Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Skrevet 11. Juni 2009 Å så kjempefine bilder, du er flink Kan jeg også stjele? Gleder meg allerede til neste gang
Wanderlust Skrevet 11. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2009 Å så kjempefine bilder, du er flink Kan jeg også stjele? Gleder meg allerede til neste gang Stjel i vei Men greit om du bare nevner hvem som har tatt de (det gjelder alle). Jeg også ser frem til neste gang, når enn det blir Vi trenger dette.
Electra Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Skrevet 11. Juni 2009 Er ikke setter valpen min søt ? Hun er litt ramp da, men det synes heldigvis ikke på bildene
Bullitt Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Skrevet 12. Juni 2009 Flotte bilder. Jeg satser på å bli med neste gang. Hvilket nivå trener dere på, i forhold til klasse? Jeg er jo fortsatt på bronsemerkenivå, men har trent litt på øvelser til klasse 1-3 også...
Gjest Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Skrevet 12. Juni 2009 Stjel i vei Men greit om du bare nevner hvem som har tatt de (det gjelder alle). Jeg også ser frem til neste gang, når enn det blir Vi trenger dette. Det skal jeg gjøre Takk! Flotte bilder. Jeg satser på å bli med neste gang. Hvilket nivå trener dere på, i forhold til klasse? Jeg er jo fortsatt på bronsemerkenivå, men har trent litt på øvelser til klasse 1-3 også... Ellie og jeg er på valpenivå og Cita er på etlitenivå, så vi har vel en god miks Alle trente på det de ville, men vi hadde en fellesdekk og tannvisning
Wanderlust Skrevet 12. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2009 Flotte bilder. Jeg satser på å bli med neste gang. Hvilket nivå trener dere på, i forhold til klasse? Jeg er jo fortsatt på bronsemerkenivå, men har trent litt på øvelser til klasse 1-3 også... Vi får finne ut når nestegang blir da. Jeg kan ikke neste torsdag, For da er det avslutning på skolen. Ang nivå... Tja. vi trener på det vi vil selv, for vi er alle på ulikt nivå. Og er det noe en trenger hjelp til er det jo bare å spørre F.eks så tok vi tannvisning og fellesdekk for de som ønsket det i dag. Og kommanderer hverandre om noen ønsker det.
Toller Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Skrevet 12. Juni 2009 Fine tollere a gitt! Kommer sikkert en gang jeg også
Birte Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Skrevet 12. Juni 2009 Flotte bilder! Stjeler litt jeg også, men skal selvsagt skrive at det er du som har tatt de. Jeg kan heller ikke på torsdag, da reiser jeg til Bergen for å ta sommerferie. Men førstkommende tirsdag er jeg (og Kristina) gjerne med å trene igjen. Kanskje vi skal starte kl 18 da, isåfall?
Grim Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Skrevet 12. Juni 2009 Slenger ut ett par jeg og, selv om jeg ikke hadde med speilreflexen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar