Gå til innhold
Hundesonen.no

kennel peritos


montana

Recommended Posts

Jeg synes det er hyggelig med bilder av hver hund, og gjerne en beskrivelse av hver hund. Hvordan personlighet den har liksom. Dette gjelder spesielt avlsdyr.

Skrive litt om hvordan rasen er, typisk terrier?

Hva dere driver med, feks spor, AG, Lydighet eller utstiling.

Litt om hva de får når de kjøper en valp hos deg, feks registrering i NKK, valpepakke, teppebit hjemmefra osv.

Trenger en hårløs hund annet stell som fuktighetskrem?

Jeg ville sett litt på andre store oppdretteres hjemmesider og sett hvilket innhold de har på sidene sine. Mye gode sider ute og går.

Skriv gjerne hvilke kull du har planlagt, og litt om foreldrenes helsestatus, og hvorfor du velger den hannen til tispa o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garp skriver greit hva som kunne vært med på å bedre hjemmesiden, så der er dt vel lite å kommentere :whistle:

Personlig synes jeg det er "harry" med ørna og flagget i logoen. Ikke bare det, men det virker noe "uprofft" også synes jeg, og jeg må innrøme at jeg sliter med å ta en oppdretter seriøst når det er masse bling-bling og glitteranimasjoner rundt på hjemmesiden, gode og klare bilder av hundene i ulike situasjoner uten dill og dall, og en klar og enkel hjemmeside.

Ellers lik størrelse/skrift på ting, f.eks er noe av linkene i caps og andre ikke.

Heter oppdrettet Periot eller Peritos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...