JailyTina Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2009 Jaily og jeg tok bronsemerket i lydighet i dag! Det er både hennes og min aller første bedømning i hundesammenheng noensinne så jeg er veldig, veldig fornøyd med at det gikk bra! Jaily gikk kjempe bra og vi fikk 179 poeng sammenlagt. På lineføring fikk vi 9,5 fordi jeg ikke klarte å la være å korrigere når hun begynte å vimse. Ellers fikk vi 10 på alt! Kjempe stolt av go' jenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2009 Oj! Kjempebra poengsum" Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2009 Wow! Suverent Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2009 Wow det er jo fantastisk ! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2009 Det er jo kjempe bra:) Gratulerer så mye:) Skal snart ta bronsemerka jeg også, gruer meg skikkelig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Gratulerer med en imponerende poengsum! Får vi se dere i klasse 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Oi! Gratulerer så mye Vi fikk skikkelig dårlig på bronsemerket hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 10. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Takk takk alle sammen! Gratulerer med en imponerende poengsum! Får vi se dere i klasse 1? Takk! Hehe... Vel. Nå trener vi egentlig ikke så mye ren lydighet, men etter i går kan det vel hende at vi konverterer litt og prøver oss der å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Oi! Så kjempe bra! Gratulerer så masse! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 179 av 180, DET er imponerende! :rolleyes2: Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Utrolig bra! Gratulerer :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 11. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Takk! 179 av 180, DET er imponerende! Grattis! Jeg er veldig fornøyd med resultatet, for å si det mildt! Takk! Har så langt vært en fantastisk uke med bronsemerke, og god røntging som kan se ut som null HD/AD. Går rundt og smiler konstant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Wow, imponerende sum! Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar