turbogutten Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 I dag møtte jeg og Turbo, Benedicte, Tia og Drama for å sosialisere litt i Oslo sentrum. Det ble jo tatt litt bilder og de kommer her Venter på de andre.. Første møte Hilse på vannet må man jo! Turbo lurer på hva Tia driver med hehe Drama er nysgjerrig Vakringene Så var det tid for McDonalds Turbo er furt fordi han ikke får være med oss Tia også Tøffa i Karl Johan! Hilse på tiger'n Enda litt mer vann Drama fant det rennende vannet veldig interessant Turbo ble litt fasinert han også Så var det tid for Oslo S Vi var en tur utenfor bunnpris *dele opp*
turbogutten Skrevet 7. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Også rakk vi akkurat ikke t-banen så da ble det litt venting her også Endelig på t-banen, med 3 slitne hunder En smuuule søte alle sammen syntes jeg!
MarieR Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Herlige bilder og nydelige hunder Ser ikke ut til at noen av dem har større vansker med bymiljø hvertfall
Aya Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Så herlige bilder:) Valpis ser jo veldig trygg og fin ut!
Benedicte Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Kjempeflotte bilder! Stjeler de til bloggen min, jeg
iselin.wt Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 nåw.... så skjønne de var alle tre på bytur! flinke, nuddlinger hele gjengen!
SoppenCamilla Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Åh, fine bilder! Og ikke minst, søte hunder!
Tuskelusken Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Kjempefine bilder! Og utrolig fine hunder!
MartineH Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Herlige bilder Dere kan starte en slik miljøtrening/sosialiseringstjeneste for valpeeiere, hehe.
Benedicte Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Herlige bilder Dere kan starte en slik miljøtrening/sosialiseringstjeneste for valpeeiere, hehe. Haha, DET syns jeg valpeeierne skal gidde selv, med mindre de ikke bor i Oslo og vil ha litt skikkelig sosialisering Da er det bare å sende dem til meg, spesielt om det er maller, border collier, aussier, kelpier, hollendere e.l.
turbogutten Skrevet 8. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Herlige bilder Dere kan starte en slik miljøtrening/sosialiseringstjeneste for valpeeiere, hehe. Haha, DET syns jeg valpeeierne skal gidde selv, med mindre de ikke bor i Oslo og vil ha litt skikkelig sosialisering Da er det bare å sende dem til meg, spesielt om det er maller, border collier, aussier, kelpier, hollendere e.l. Bare å sende til meg å Sier aldri nei til å ha valper i hus
MegaMarie Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Så fine bilder Stod Drama helt løs midt på Karl Johan?
turbogutten Skrevet 8. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Så fine bilder Stod Drama helt løs midt på Karl Johan? Hehe, neida, det var ett bånd der Juksa litt med photoshop
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar