Benedicte Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Vi får desverre ikke kommet i morgen, men her er bilder fra lørdag Først er bilde tatt av oppdretteren min. Dette er BIM og BIR, hvor BIM er bror til Tia, Egon. Certet gikk til 2BHK i dag, som er Tia sin andre bror, Balto, og han ble også champion i dag! BIR ble P'Trine, importen til oppdretter som bor hos eieren til Egon. Bror til Tia, Balto, som ble Nuch i dag! Storm, 11 uker gammel og valp etter Balto Psst, jeg er til salgs Adriane, Storm og Texas Chilli Amira Texas
Benedicte Skrevet 6. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Bror til Storm. Kjempestygg Nana, Tias tante ellerno Mer av Balto Stumpen, Tia sin halvbror, og Storm BIR og BIM Nybakt sjampis Stumpen Fiiiineste øynene til P'Trine! Adriane og Texas på shopping P'Trine i gruppen. Desverre uplassert Og til sist noen bilder av valpen jeg skal passe i en uke Jeg kaller henne for Drama og jeg er kjempeforelsket.
Marthe Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Utrolig fine bilder For en vakker mallevalp Hihi. Jeg savner henne ikke helt enda *ler*. Det er bare veldig rolig uten
Ingvild Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Kjempeflotte bilder! Og sikker på at hun bare blir værende en uke? Haha
Iago Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Kjempe fine bilder! Skulle ønske jeg var der..
Benedicte Skrevet 6. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 For en vakker mallevalp Hihi. Jeg savner henne ikke helt enda *ler*. Det er bare veldig rolig uten Hun er så herlig! Tusler rundt med de stoore ørene sine. Og sikker på at hun bare blir værende en uke? Haha Ja! Jeg har ingen planer om valp akkurat nå
PsychoLynx Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Jeg har ingen planer om valp akkurat nå Planer er uansett til for å brytes Nydelige bilder!! Og herlig med så mange aussier. Og ikke minst utrolig moro å sitte med både BIR og BIM i samme hus!
Yodel Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Jeg orker ikke å slenge dem via bøtta, men for de som vil titte har jeg en liten bøling bilder her: http://www.kingwanas.com/nyheterengelsk.html
elindm Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Det var kjempe fine bilder, aussiene de var bare nydlige. Den lyseste hadde kjempe fine trenginger og farge, tror fatisk ikke jeg har sett en som er så lys Du er flink til og ta bilder
Izziebelle Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Ååh.. De aussievalpene så jeg i går.. Noe så herlig.. Hvordan kan en så vakker skapning være til salgs? Jeg hadde kjøpt han på flekken om jeg kunne. hehe. Flotte bilder! Balto var virkelig flott!
Wanderlust Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Flotte bilder Kan slenge ut de jeg har fra lydigheten idag, må bare få de inn på den andre dataen og redigere
Peers Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Flotte bilder Kan slenge ut de jeg har fra lydigheten idag, må bare få de inn på den andre dataen og redigere Jeg så en god del lydighet i dag, hvorfor så jeg ikke deg?
Wanderlust Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Jeg så en god del lydighet i dag, hvorfor så jeg ikke deg? Jeg så deg Sto å snakket med Tine utenfor LP1-ringen (på ene langsiden), og resten så jeg på Elite.
Peers Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Jeg så deg Sto å snakket med Tine utenfor LP1-ringen (på ene langsiden), og resten så jeg på Elite. Bare la være å si hei du
Wanderlust Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Lille Loppa til Tine Therese her inne Ligger flere bilder i bloggen.
SFX Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Steike, se hun er høyt over! Og jeg har garantert tidenes happy-face! Masse fine bilder, er det lov til å stjele?
Wanderlust Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Steike, se hun er høyt over! Og jeg har garantert tidenes happy-face! Masse fine bilder, er det lov til å stjele? Det lyste glede for å si det sånn herlig å se! Bare å stjele
SFX Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Det lyste glede for å si det sånn herlig å se! Bare å stjele Tusen takk!
TineSimbaNana Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Skrevet 8. Juni 2009 Jeg tok også noen bilder, både lørdag og søndag Her er noen av de:
Toller Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Skrevet 9. Juni 2009 Fiiine Phoebe Det er jo først på bildene jeg ser hvor fint hun fikatisk gikk var litt i min egen varden kan du si Fine bilder, Monica Stjeler noen jeg Edit: Fine bilder du tok du også Tine!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar