Gå til innhold
Hundesonen.no

Tila på skogstur

pippin

Recommended Posts

Skrevet

Her kommer flere bilder av skjønnheten.. :rolleyes2:

Vi gikk en tur og fant en tursti jeg ikke visste om.. Der var det utrolig fint! Så der kommer vi til å dra flere ganger.. :lol:

Hun er veldig glad i vann.. :whistle:

tila16.jpg

tila17.jpg

tila19.jpg

Så kom vi til en lysning og et jorde.. Og ja.. jeg måtte jo bare slippe henne litt løs der.. Til tross for båndtvangen.. :lol: Dere får bare kjefte huden min full.. Skal ikke si noe på det.. :)

Det var litt trasig å se henne løpe begrenset med flexibåndet.. Jeg hadde tatt henne med til en inngjerdet barnehage natten før for å se hvordan hun gjorde det på innkalling.. Og hun var kjempeflink. Og får godbit og ros hver gang hun kommer. Og hun kommer hver gang.. ;) Så jeg måtte prøve et par minutter. :whistle:

tila10.jpg

tila15.jpg

tila13.jpg

tila11.jpg

Så er hun så flink og kommer når jeg roper på henne.. ;)

tila14.jpg

tila12.jpg

Så hører jeg en hund og holder henne fast i selen.. Men det har jeg redigert bort fordi det ødela bildet.. :lol:

tila9.jpg

tila18.jpg

Så et par macrobilder..

tila8-1.jpg

tila7-1.jpg

Så var vi hjemme og da var vi litt slitne.. Måtte jo ta bilder da også.. :)

tila4-1.jpg

tila5-1.jpg

tila1-1.jpg

tila2-1.jpg

Det ble litt maaaange bilder men.. :D

Skrevet

Takktakk.. Typen som har tatt bildene da.. :rolleyes2: Går multimedielinje så får lånt kamera der når vi vil.. Ganske greit.. :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...