pippin Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2009 Her kommer flere bilder av skjønnheten.. :rolleyes2: Vi gikk en tur og fant en tursti jeg ikke visste om.. Der var det utrolig fint! Så der kommer vi til å dra flere ganger.. Hun er veldig glad i vann.. Så kom vi til en lysning og et jorde.. Og ja.. jeg måtte jo bare slippe henne litt løs der.. Til tross for båndtvangen.. Dere får bare kjefte huden min full.. Skal ikke si noe på det.. Det var litt trasig å se henne løpe begrenset med flexibåndet.. Jeg hadde tatt henne med til en inngjerdet barnehage natten før for å se hvordan hun gjorde det på innkalling.. Og hun var kjempeflink. Og får godbit og ros hver gang hun kommer. Og hun kommer hver gang.. Så jeg måtte prøve et par minutter. Så er hun så flink og kommer når jeg roper på henne.. Så hører jeg en hund og holder henne fast i selen.. Men det har jeg redigert bort fordi det ødela bildet.. Så et par macrobilder.. Så var vi hjemme og da var vi litt slitne.. Måtte jo ta bilder da også.. Det ble litt maaaange bilder men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2009 Så mange herlige bilder :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 2. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2009 Takktakk.. Typen som har tatt bildene da.. :rolleyes2: Går multimedielinje så får lånt kamera der når vi vil.. Ganske greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2009 Fine bilder! Og veldig flott hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2009 Så fin hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2009 Nydelige bilder og hund. Og hey, ingen skyter deg for båndtvangsbrudd her tror jeg.... :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 2. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2009 Hehe.. :rolleyes2: Nei jeg trodde egentlig ikke det.. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2009 Nyyydelig hund, og kjempefine bilder! Båndtvangen ja.. ehe.. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2009 For en vakker hund :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2009 Hun er nydelig! Pene bilder :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar