Gypsy Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Hei folkens, jeg har en god stund vært innom forumet og lest litt, men fant ut at nå var det på tide og registrere meg. Jeg er ei 23 år gammel jente i fra nordland, og snart nybakt valpe eier. Jeg gleder meg utrolig mye, jeg er spent og bittelitt nervøs. Dette blir min første "egne" hund. Ellers da, så har jeg hest, en kaldblodsvallak på 17 år. Han begynner og bli litt oppi årene, men det merkes ikke. Han er sprek og full av liv. Også har jeg en kanin, en dvergvedder, og ei rotte. Gleder meg til og bli mere aktiv på forumet, og kjent med brukerne.
SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Heihei, og velkommen! Hvordan valp skal du få? Uansett, gratulerer! Legg gjerne ut bilder av dyrene dine!
Nina&Leah Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Velkommen. Hvor i Nordland bor du, og hvilke valp skal su hente. Og ja, bilder er toppers
bardmand Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Hei og velkommen! Hyggelig med flere nordlendinger!
TonjeRA Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Hei på deg, og velkommen hit til oss! Gratulerer med valp! det blir nok moro skal du se...Hvordan valp er det? Legg gjerne ut bilder av dyrene dine...moro å se...
Gypsy Skrevet 1. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Takk dere, det er en blanding mellom grand danois og pyreneer. Så dette blir en ganske så stor gutt. Skal legge ut masse bilder etterhvert!
Tapper Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Oi, hørtes ut som en spennende blanding Skal bli artig å se bilder når du får han! Velkommen hit!
armagnac Skrevet 28. Desember 2009 Rapporter Skrevet 28. Desember 2009 oi artig blanding hvordan pels er det på han??
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar