Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine Salukier


Kristinh

Recommended Posts

Utrolig flotte hunder! Har alltid hatt en forkjærlighet for saluki helt siden jeg var i barneskolealderen. For meg som kun har personlig erfaring med boxer gjennom mitt 41årige liv, kan du ikke fortelle litt om hvordan det er å eie disse myndene?

Jeg forstår at det er himmelvid forskjell på saluki og boxer, men hadde vært interessant å høre hva som kreves for å eie en saluki og hvordan det er å leve med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakre! :D Som fersk myndeeier selv, ser jeg veldig stor forskjell på rasene jeg har, allerede.. To vidt forskjellige vesener :D Er sikker på at Kristinh kan fortelle mer om myndene. Forresten, er det stor forskjell på saluki, kontra andre mynder? Eller har de samme likhetstrekk i væremåte og gemytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfine hunder!!

Her i Krsund bor det ei dame med tre stykker. To voksne gutter og ei jente på under ett år.

De er så elegante og flotte der de går :)

Jeg elsker denne rasen, og kunne godt ha tenkt meg en slik som nr to. (Borzoi er også en favoritt..)

Synd typen min ikke er like glad i de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakre! :) Som fersk myndeeier selv, ser jeg veldig stor forskjell på rasene jeg har, allerede.. To vidt forskjellige vesener :) Er sikker på at Kristinh kan fortelle mer om myndene. Forresten, er det stor forskjell på saluki, kontra andre mynder? Eller har de samme likhetstrekk i væremåte og gemytt?

Ja få høre. Hva går forskjellene ut på? Av utseende syns jeg dine to utfyller hverandre godt:-) Tror det hadde blitt verre å få til med kortsnutet boxer og langsnutet mynde, hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...