Kristinh Skrevet 25. Mai 2009 Rapporter Skrevet 25. Mai 2009 Hei her kommer noen bilder som vi tok for noen dager siden av mine hærlige saluki`s.. N uch Courtborne Chara Mar Cheidon N uch Courtborne Chara Mar Charmen
KristinR Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 Utrolig flotte hunder! Har alltid hatt en forkjærlighet for saluki helt siden jeg var i barneskolealderen. For meg som kun har personlig erfaring med boxer gjennom mitt 41årige liv, kan du ikke fortelle litt om hvordan det er å eie disse myndene? Jeg forstår at det er himmelvid forskjell på saluki og boxer, men hadde vært interessant å høre hva som kreves for å eie en saluki og hvordan det er å leve med de.
Djervekvinnen Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 Så vakre! Som fersk myndeeier selv, ser jeg veldig stor forskjell på rasene jeg har, allerede.. To vidt forskjellige vesener Er sikker på at Kristinh kan fortelle mer om myndene. Forresten, er det stor forskjell på saluki, kontra andre mynder? Eller har de samme likhetstrekk i væremåte og gemytt?
Pion Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 Saluki er seriøst den vakreste hunderasen jeg vet om.
Banshee Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 vakre! Det er en rase som står på "må-ha-en-gang"-lista mi.
MariaN Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 Knallfine hunder!! Her i Krsund bor det ei dame med tre stykker. To voksne gutter og ei jente på under ett år. De er så elegante og flotte der de går Jeg elsker denne rasen, og kunne godt ha tenkt meg en slik som nr to. (Borzoi er også en favoritt..) Synd typen min ikke er like glad i de
KristinR Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 Så vakre! Som fersk myndeeier selv, ser jeg veldig stor forskjell på rasene jeg har, allerede.. To vidt forskjellige vesener Er sikker på at Kristinh kan fortelle mer om myndene. Forresten, er det stor forskjell på saluki, kontra andre mynder? Eller har de samme likhetstrekk i væremåte og gemytt? Ja få høre. Hva går forskjellene ut på? Av utseende syns jeg dine to utfyller hverandre godt:-) Tror det hadde blitt verre å få til med kortsnutet boxer og langsnutet mynde, hi hi.
Izziebelle Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 Salukien er de mest elegante hundene som finnes synes jeg! Makan Jeg er ingen myndeperson, men salukien jo den er jeg helt forelska i Vil også gjerne høre hvordan det er å ha en saluki! Fantastisk flotte er de i hvertfall!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar