Gå til innhold
Hundesonen.no

Kom maaaai du skjønne milde


Aussieglis

Recommended Posts

Ja hun har sine øyeblikk når galeøynene kommer frem :)

Dalmisen er uregistrert tror jeg, eieren har ihvertfall ikke papirer på han så jeg aner desverre ingenting om han bortsett fra at han er rundt 3år og kalles Herkules.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ganske kraftig pels, men den er sinnsykt myk og deilig! :) Er nok mange aussier som har mer pels enn henne så langt men jeg tror kanskje det kommer etterhvert. Hun er jo bare barnet enda, sånn egentlig.. Aussier er visst ikke ferdig utvokste i kropp eller hode før de nærmer seg 4 år har jeg hørt!

Tror My har fått pelskåpa si fra faren sin;

IMGP6416.JPG

Hun ER veldig snill, men siden sist jeg la ut bilder har hun prestert å bitt meg i pekefingeren så jeg måtte på legevakta. *ler* Hun fant seg et kotelettbein som hun IKKE ville slippe, og teite eiren hennes var så lur å prøve å lirke det ut med èn finger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ER veldig snill, men siden sist jeg la ut bilder har hun prestert å bitt meg i pekefingeren så jeg måtte på legevakta. *ler* Hun fant seg et kotelettbein som hun IKKE ville slippe, og teite eiren hennes var så lur å prøve å lirke det ut med èn finger...

Omtrent det samme skjedde med meg faktisk.. Hvem er det som legger fra seg kotelettbein over alt :D

Jeg fikk et lite sår på tommelen.. Hylte som søren og DA ble hun forskrekket og la fra seg beinet :P Heldigvis hadde jeg tatt stivkrampesprøyte i forbindelse med en utenlendsferie for ikke så lenge siden så slapp legevakta..

Og disse menneskene som legger fra seg kotelettbein i grøftekanten kan godt slutte med det :)

My er vakker! Jeg har litt lyst på en aussie :D (ikke si det til sambo, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, nei til kotelettbein-rester i grøftekantene!

Møter faktisk ganske ofte på "rottisfolk" som blir sjarmert av My. Oppdretteren til My beskriver aussien som en blanding mellom border collie og rottweiler, kanskje det er derfor de appelerer til rottisfolkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma er sååå sjarmerende utseende på! :D

*ler* Ja, tror ikke jeg har truffet på et eneste menneske som ikke har latt seg sjarmere på et eller annet vis av Emma. Hun ser så spesiell og søtrar ut med sin merkelige sveis som står alle veier til enhver tid, og hun har en merksnodig søt personlighet også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...