Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Sunnmørshallen 23-24.Mai


Happyface

Recommended Posts

Jeg kan vell begynne da :ahappy:

Nivea stillte i går og ble BIM med en super god kritikk :) Der var 4 andre Cairn valper, så jeg er mega fornøyd!

Kritikken: 8mnd. gammel tispe, som er velutv. Rasetyp. hode. Vakre øyne, korrekt ansatte ører. Sterkbygget kropp.

Velstillte for- og bakben. Utm pelskval. Særdeles vennlig gemytt. Helt norm bev. for rase og alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Jeg vet om noen trønderjenter som er storfornøyde iallefall! :)

Store gratulasjoner til de!

Og grattis med BIM til Nivea. :ahappy:

Gikk greit med oss også. Junioren jeg stilte debuterte med ck og ble 2 beste hannhund. Championhannen jeg stilte fikk ck og ble 4bhk. Hannhunden til oppdretteren min fikk ck og ble 3bhk, Dropsungen ble BIM med cert og moren hennes, Bitte fikk ck og ble 2btk. Kennel Nellyvill fikk hp og ble bir oppdretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av terver så fikk Rex iallefall BIR med cert (fauve art OX goofy Rex) og BIG 2 :)

For i dag? For resultatene for i går ser sånn ut i følge NBFK's sider:

Ockmonix Opra Svane CK CERT BIR BIS

Ockmonix Maestro Grieg CK 2BHK

Ockmonix Nokas CK 3BHK

Ockmonix Omar Ulv CK 4BHK

Amor 2JK

Aramis Lucky 3JK

Ockmonix Orkan Rype CK CERT BIM

Urdabrunnens Herkja Hlin CK 2BTK

Ockmonix Minni Mus CK 3BTK

Anastasia CK 4BTK

Heftige Mitrill Av Revehiet 1CHK

Embra Riandatter Av Wen-Ta-Ke-Ri 2AK

Belgisk Fårehund, Tervueren valp

Red Spice Dixi BIR BISvalp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du kan sladre litt altså...

Næsj, synes de kan få fortelle det selv jeg! :)

Jeg kan sladre om at Vibeke og Karl Eddie ble BIS med amerikaneren Olivia da, om det hjelper? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For i dag ja, det var kun to Tervar i ringen  i dag :) 

Okay, hvem var den andre terven da? Og hvordan gikk det med den? :P

:P:P:P Selma ble BIR, BIG og BIS 3 valp! :D:P:D

:P:P:D Symra ble BIR og fikk CERT! :P:P:P

Gratulerer så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag ble Aynï 3JKK med HP - noe jeg er såre fornøyd med! Det var en svær juniorklasse, så dette er ikke dårlig altså, til uferdig å være! :P

På søndag sprang Tulla og jeg fletta av de andre, og hun endte opp med å få CERT og bli BIR! Helt vanvittig morro!! :D :D :) Som BIM stod en champion-hann, så vi kan jo ikke være annet enn fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag ble Aynï 3JKK med HP - noe jeg er såre fornøyd med! Det var en svær juniorklasse, så dette er ikke dårlig altså, til uferdig å være! :P

På søndag sprang Tulla og jeg fletta av de andre, og hun endte opp med å få CERT og bli BIR! Helt vanvittig morro! :D :D :) Som BIM stod en champion-hann, så vi kan jo ikke være annet enn fornøyde!

Gratulerer så mye til Tullefrøken!! Fenris hilser og sier han alltid har ment at Tulla er den vakkreste av alle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P:P Selma ble BIR, BIG og BIS 3 valp! :D:P:D

:P:P:D Symra ble BIR og fikk CERT! :P:P:P

På lørdag ble Aynï 3JKK med HP - noe jeg er såre fornøyd med! Det var en svær juniorklasse, så dette er ikke dårlig altså, til uferdig å være! :P

På søndag sprang Tulla og jeg fletta av de andre, og hun endte opp med å få CERT og bli BIR! Helt vanvittig morro! :P:P:) Som BIM stod en champion-hann, så vi kan jo ikke være annet enn fornøyde!

f025.gif

Såååååå gøy!!

GRATULERER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...