Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ja, rett over her. :getlost:

Vi oppfordrer alle til å komme med sine meninger om hva som er bra, og hva som kan gjøres bedre. Men vi ønsker det i form av konstruktive tilbakemeldinger. På den måten kan vi sammen bidra til et godt og brukervennlig miljø her på Doggis.no. Trenger du hjelp til noe? Les gjennom hjelpdelen og søk i forumet før du spør, svaret ligger kanskje i forumet allerede.

Skrevet
Ja, rett over her. :)

Vi oppfordrer alle til å komme med sine meninger om hva som er bra, og hva som kan gjøres bedre. Men vi ønsker det i form av konstruktive tilbakemeldinger. På den måten kan vi sammen bidra til et godt og brukervennlig miljø her på Doggis.no. Trenger du hjelp til noe? Les gjennom hjelpdelen og søk i forumet før du spør, svaret ligger kanskje i forumet allerede.

hehe fixed :getlost:

Skrevet

Ser veldig bra ut utifra det jeg kan se.

Det eneste jeg syns skulle blitt gjort (hvis det ikke jobbes med) er å peke doggis.no hit istedet for slik som nå: Error 404: File Not Found.

Skrevet

Doggis skal pekes hit.. men det kan ta litt tid før det ere helt oppdatert :getlost:

Du kan jo teste i en annen nettleser om det fungerer der...

Skrevet

Funket ikke på meg, jeg bruker IE da, og kom ikke inn på doggis.no

Men det blir det vel en årnings på, får vel venne meg til å skrive hundesonen nå uansett :getlost:

(Men med tanke på folk som ikke er innom hver dag, og ikke har fått med seg navneskifte blir det litt dumt da)

Skrevet

FF: CTRL+SHIFT+Delete (eller: Verktøy - Slett private data... )

Ha kun hake på "Hurtiglager" og trykk "slett private data nå"

Gjerne vær på en annen side som f.eks vg når det gjøres. Nå skal doggis.no virke i FF

Skrevet

Det tar nok ett par timer før det fungerer for alle. Det man kan gjøre er og slette cookies etc. Men det er jo liten vits når dere vet at den nye adressen er Hundesonen. Dere kan jo eller rope ut til de som ikke vet det:)

Skrevet
Det tar nok ett par timer før det fungerer for alle. Det man kan gjøre er og slette cookies etc. Men det er jo liten vits når dere vet at den nye adressen er Hundesonen. Dere kan jo eller rope ut til de som ikke vet det:)

"problemet" er folk som har bookmark/favoritter som peker til doggis.no/forum/index.php? eller noe slikt, da får de bare error...

Men regner med folk er så nett-vandt at de da prøver å skrive bare doggis.no etterpå da... :getlost:

Skrevet

Jeg kom rett inn med en gang, eneste var at jeg ikke var innlogget. Jeg lagret forsiden på forumet, innlogget, som startside, og kom rett på hundesonen med en gang. :)

Flinke dere er! :getlost:

Skrevet

Under "hundesaker i media" står det:

> Dyrevern i Media

Her kan dere diskutere dyrevernsaker som Norske medier og dagspresse tar opp. Husk å oppgi hvem dere linker til.

Er det riktig? Var det sånn før?

Kan godt hende det skal være sånn og alltid har vært sånn for alt jeg vet, men :getlost:

Skrevet
Under "hundesaker i media" står det:

> Dyrevern i Media

Her kan dere diskutere dyrevernsaker som Norske medier og dagspresse tar opp. Husk å oppgi hvem dere linker til.

Er det riktig? Var det sånn før?

Kan godt hende det skal være sånn og alltid har vært sånn for alt jeg vet, men :getlost:

Det har alltid vært sånn.. :)

Skrevet

Kjempeflott!

Men... hadde vi den skriften i banneret da det var doggis.no? Jeg syns å huske at det var samme skriften som "voff-voff", og det hadde i alle fall vært mye finere... :getlost: Syns jeg. :)

Skrevet
Kjempeflott!

Men... hadde vi den skriften i banneret da det var doggis.no? Jeg syns å huske at det var samme skriften som "voff-voff", og det hadde i alle fall vært mye finere... :ahappy: Syns jeg. :)

Synes også at skriften var litt for "stiv" liksom :) Men ikke at det plager meg mye akkurat :) Kanskje bare tilvenningssak :)

Skrevet
Kjempeflott!

Men... hadde vi den skriften i banneret da det var doggis.no? Jeg syns å huske at det var samme skriften som "voff-voff", og det hadde i alle fall vært mye finere... :) Syns jeg. :ahappy:

Enig med Ingvild jeg. Fonten er feil ift "hundesonen" :) (jada, gi oss lillefingeren og vi spiser heeeele hånden!)

Skrevet

-Synes nå å mener å huske det var den samme skriften jeg altså...... :) det er nok bare fordi det er ett lengre ord jenter :ahappy:

Skrevet
-Synes nå å mener å huske det var den samme skriften jeg altså...... :) det er nok bare fordi det er ett lengre ord jenter :ahappy:

Neiii?? Tror du det? Jeg er rimelig sikker på at Espen bare tok fonten til Doggis teksten - for den var sånn iaf. Men sonen sin var mer "stiv" som "Voff-voff" fonten :) Tror jeg altså..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...