Gå til innhold
Hundesonen.no

Scarlet-Red's V-kull er født :-)

Scarlet

Recommended Posts

Da er det valper her igjen :whistle: . Fikk drømmekull på 5 tisper :blink: . Har vært utrolig lite aktiv her inne, men skal prøve å være litt mer med dere nå.

Valpene er nå hele 4 uker gamle. Navn er allerede bestemt, men ikke hvilket navn på hvilken tispe. Velvet, Vision (ja, stjal det fra deg Sølvi), Violet, Vicky og Victory. Beholder nok 2 på for og de skal hete Velvet og Victory.

Her er bilder fra nyfødt til idag.

V-kull.jpg

Cocavalper1ulite.jpg

cocavalpene2u.jpg

Tispe13u.jpg

Tispe23u.jpg

Tispe33u.jpg

Tispe43u.jpg

Tispe53u.jpg

Tispe1front.jpg

Tispe2front.jpg

Tispe2hel.jpg

Tispe3front.jpg

Tispe3hel.jpg

Tispe4front.jpg

Tispe4hel.jpg

Tispe5front.jpg

Tispe5hel.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med valper :blink:

Gleder meg til å se flere bilder ;)

Det kommer flere etterhvert vett du.

Gratulerer så mye med kjempesøte valper! :x

Tusen takk for det.

Grattis med skjønne valper :P

Kjekt du liker dem.

Gratulerer med deilige småtroll :P

Tusen takk

Grattis med valper :x det hjalp virkelig ikke på valpesyken min da :)

Man skal jo bli valpesyk av valpebilder :P

Gratulerer med valper! :whistle:

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen nusselige små ulldotter da!Masse masse gratulasjoner,og gode klemmer til alle små snille!

:whistle: Heldig med så mange tisper ja!hehe...Tipper det er liv i leiren nå da!

Alle søte små takker for klemmer :blink: . De likte dem. Litt deilig å ha 5 tisper å velge mellom ja. Får bare håpe jeg velger rett da.

Når de er våkne er det skikkelig liv i leiren ja. De leker, knuffer og småbiter. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.... Søte små sheltiebamser :banana:

Ja det er de :banana: . Så begynner de så smått å bli litt herlig rampete også.

Haha,de er så stilige når de skal bite hverandre i slow motion,og så snubler de istedet eller tipper helt over!

Du må nesten legge ut mer bilder?Sånn action i valpekassa!

OK, har disse foreløpig. Skal se om jeg ikke får tatt noen flere i løpet av helgen.

Bestemorogvalpene.jpg

Tispe345ulite.jpg

Min datter Maiken og tispe 3

Tispe3ogMaiken45u.jpg

Tispe545lite2.jpg

Tispe545u.jpg

Valpenespiser2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med valpene - de er jo så skjønne at de nesten er til å spise opp :ahappy: Valpemager er forresten noe av det deiligste jeg vet å både ta på og lukte på hihi.

Da skal jeg friste deg med enda flere bilder her. Nå 5 ukersbilder av dem :flowers:

Tispe15u.jpg

Tispe25u1.jpg

Tispe35u2.jpg

Tispe45u4.jpg

Tispe55u4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussen så søte! :)

Takk for det Synnøve :) .

Her er noen ståbilder. Tispe 1 stritter skikkelig imot når slike bilder skal taes hihi.

Tispe1hel5u.jpg

Tispe 2

Tispe2hel5u.jpg

Tispe 3

Tispe3hel5u2.jpg

Tispe 4

Tispe4hel5u2.jpg

Tispe 5

Tispe5hel5u2.jpg

Et kosebilde av tispe 5

Gladideg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...