Scarlet Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Da er det valper her igjen . Fikk drømmekull på 5 tisper . Har vært utrolig lite aktiv her inne, men skal prøve å være litt mer med dere nå. Valpene er nå hele 4 uker gamle. Navn er allerede bestemt, men ikke hvilket navn på hvilken tispe. Velvet, Vision (ja, stjal det fra deg Sølvi), Violet, Vicky og Victory. Beholder nok 2 på for og de skal hete Velvet og Victory. Her er bilder fra nyfødt til idag.
M.J Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Gratulerer! Sheltievalper er noe av det søteste som fins.
Scarlet Skrevet 21. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Gratulerer! Sheltievalper er noe av det søteste som fins. Takk skal du ha. Ja, de er både søte og myke å gode til å ta i
MarieR Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Så herlige og tykke valper Hvem er foreldrene?
Scarlet Skrevet 21. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Så herlige og tykke valper Hvem er foreldrene? Ligger bilder av dem under Planned på http://www.scarlet-red.com/ GB FR Ch N Uch Anakin Skywalker Jedi de Mayerling ex Mellsjøhøgda's Happy Scarlet-Red
Marthe Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Gratulerer så mye med valper Gleder meg til å se flere bilder
Ganzie Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Grattis med valper det hjalp virkelig ikke på valpesyken min da
Scarlet Skrevet 21. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Gratulerer så mye med valper Gleder meg til å se flere bilder Det kommer flere etterhvert vett du. Gratulerer så mye med kjempesøte valper! Tusen takk for det. Grattis med skjønne valper Kjekt du liker dem. Gratulerer med deilige småtroll Tusen takk Grattis med valper det hjalp virkelig ikke på valpesyken min da Man skal jo bli valpesyk av valpebilder Gratulerer med valper! Takk skal du ha.
Inustaff Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 For noen nusselige små ulldotter da!Masse masse gratulasjoner,og gode klemmer til alle små snille! Heldig med så mange tisper ja!hehe...Tipper det er liv i leiren nå da!
Scarlet Skrevet 21. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 For noen nusselige små ulldotter da!Masse masse gratulasjoner,og gode klemmer til alle små snille! Heldig med så mange tisper ja!hehe...Tipper det er liv i leiren nå da! Alle søte små takker for klemmer . De likte dem. Litt deilig å ha 5 tisper å velge mellom ja. Får bare håpe jeg velger rett da. Når de er våkne er det skikkelig liv i leiren ja. De leker, knuffer og småbiter. hehe
Scarlet Skrevet 22. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Gratulerer! Så herlige! Ja, ikke sant . De begynner til og med å ligne på sheltier på dette stadiet.
trevi Skrevet 22. Mai 2009 Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Gratulerer så mye.... Søte små sheltiebamser
Inustaff Skrevet 22. Mai 2009 Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Haha,de er så stilige når de skal bite hverandre i slow motion,og så snubler de istedet eller tipper helt over! Du må nesten legge ut mer bilder?Sånn action i valpekassa!
Scarlet Skrevet 22. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Gratulerer så mye.... Søte små sheltiebamser Ja det er de . Så begynner de så smått å bli litt herlig rampete også. Haha,de er så stilige når de skal bite hverandre i slow motion,og så snubler de istedet eller tipper helt over! Du må nesten legge ut mer bilder?Sånn action i valpekassa! OK, har disse foreløpig. Skal se om jeg ikke får tatt noen flere i løpet av helgen. Min datter Maiken og tispe 3
ToneS Skrevet 22. Mai 2009 Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Så herlig! Sikkelig nusselige, gleder meg til de blir større og enda penere
Scarlet Skrevet 24. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2009 Så herlig! Sikkelig nusselige, gleder meg til de blir større og enda penere Vet ikke om de er blitt så mye penere, men sender allikevel noen bilder til her .
jaktlykke Skrevet 24. Mai 2009 Rapporter Skrevet 24. Mai 2009 Gratulerer så mye med valpene - de er jo så skjønne at de nesten er til å spise opp Valpemager er forresten noe av det deiligste jeg vet å både ta på og lukte på hihi.
Scarlet Skrevet 27. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2009 Gratulerer så mye med valpene - de er jo så skjønne at de nesten er til å spise opp Valpemager er forresten noe av det deiligste jeg vet å både ta på og lukte på hihi. Da skal jeg friste deg med enda flere bilder her. Nå 5 ukersbilder av dem
Scarlet Skrevet 30. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Helledussen så søte! Takk for det Synnøve . Her er noen ståbilder. Tispe 1 stritter skikkelig imot når slike bilder skal taes hihi. Tispe 2 Tispe 3 Tispe 4 Tispe 5 Et kosebilde av tispe 5
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar