Yodel Skrevet 9. Mai 2009 Rapporter Skrevet 9. Mai 2009 Vi dro til Sverige, der det var 22 Basenjier påmeldt. Dennis ble 1,1 Ck, 3 Btk, cert, NY SVENSK & NORDISK CHAMPION Mille ble 1,1 ck, 3 btk, cert Vel verdt turen med andre ord! 2 x cert + ny svensk & nordisk ch!
WheatenMali Skrevet 9. Mai 2009 Rapporter Skrevet 9. Mai 2009 Vi dro til Sverige, der det var 22 Basenjier påmeldt. Dennis ble 1,1 Ck, 3 Btk, cert, NY SVENSK & NORDISK CHAMPION Mille ble 1,1 ck, 3 btk, cert Vel verdt turen med andre ord! 2 x cert + ny svensk & nordisk ch! Gratulerer! Og jeg bare mååå peke og le litt av at Dennis ble 3.beste tispe..
Yodel Skrevet 10. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Takk for gratulasjoner! Og jauda Har nok skrevet litt feil ja. Dennis gikk altså ikke i Dragqueen klasse, men ble plassert i BHK Jeg har faktisk prestert å vinne Beste Tispe klasse med Dennis før jeg. På ordentlig, altså.. Det er noen år siden. Vi hadde vunnet BHK, og rinsektretæren ropte oss inn i BTK. *Kremt* Vel, vi gikk inn, og jaggu vant ikke Dennis'en BTK. *Flire* Bilder:
Siri Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Å, grattis sååå mye ! Han er nå fin også, da, så han fortjener da virkelig disse titlene sine .
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar