Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny valp i hus - huskeliste!


Victoria

Recommended Posts

Hmm.. sikkert.. tror det ;)

Hva syns folk om den?

Så lenge hundene går mer eller mindre likt. Altså at det ikke er en som drar skikkelig og en som stritter imot. Er det en super måte å ha to hunder i et bånd. Du slipper altså to bånd som fletter seg sammen!

Og neste valpen er mops den også? Isåfall hadde ikke en hanefot vært dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

- Halsbånd

- Strikkbånd

- Vanlig kobbel

- Enkel sele

- Matskål

- Vannskål

- Hundemadrass/seng

- Leker

- Tyggebein

- Klikkere

- Klikkertrening for din hund

- Hundemat! ;)

Her var det jo mye en kan trenge...men vil legge til:

- Børster

- Klosaks

- Bur til bilen

- Eventuelt bur inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Så lenge hundene går mer eller mindre likt. Altså at det ikke er en som drar skikkelig og en som stritter imot. Er det en super måte å ha to hunder i et bånd. Du slipper altså to bånd som fletter seg sammen!

Og neste valpen er mops den også? Isåfall hadde ikke en hanefot vært dum.

Jepp det er den :ahappy: Den andre mopsen er familien sin.

Her var det jo mye en kan trenge...men vil legge til:

- Børster

- Klosaks

- Bur til bilen

- Eventuelt bur inne

Har ikke bil så det problemet slipper jeg :lol:

klosaks og har jeg, og furminator. bruker ikke bur inne, men har et reisebur da.

Hmm.. dette begyner å nerme seg :P Kommer sikkert på ting jeg trenger etter den er i hus og.

Gulla har forøvrig ødelagt reisebaggen som er flygodkjent, så må til innkjøp av ny sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørkepapir og sånn fin gul klut man får kjøpt for en tier på Nille.

Godt vaskemiddel, gjerne iblandet litt eddik for å fjerne lukten skikkelig.

Tålmodighet.

Zalo eller noe annet som ikke smaker spesielt godt og som du kan gni inn diverse ledninger og møblement med slik at det slipper bli offer for små valpers ivrige tenner.

Kamera som er fulladet og klart for matatonknipsing av nye vidunderet.

Tid til å legge bilder inn her på Doggis sånn at vi får sett vidunderet.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en ufattelig smart "hanefot" på Krizoo på Sem.. Den har nemlig strikk i seg.. Stilige er de også :ahappy: jeg jobber på den dyrebutikken denne uken, og da får jeg 25% på alt av utstyr.. Jeg tror faktisk ikke de selger de så mange andre steder heller.. (mulig de bare selger det her..) Men kan legge ut et bilde senere i dag, jeg - så du kan se hvordan de ser ut :lol: Finnes i mange forskjellige farger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en ufattelig smart "hanefot" på Krizoo på Sem.. Den har nemlig strikk i seg.. Stilige er de også :ahappy: jeg jobber på den dyrebutikken denne uken, og da får jeg 25% på alt av utstyr.. Jeg tror faktisk ikke de selger de så mange andre steder heller.. (mulig de bare selger det her..) Men kan legge ut et bilde senere i dag, jeg - så du kan se hvordan de ser ut :P Finnes i mange forskjellige farger :lol:

Ja, hadde vært supert om du ville legge ut bilder av de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde visst bare "Baby-rosa" igjen i dag.. Men har hatt i mange forskjellige farger før, bland annet gul, rød, blå, grønn osv.. Fikk tatt to ganske dårlige mobilbilder, men da ser du liksom "konseptet" :P

link, link :lol:

Kan rope ut når de får inn nye, jeg - om det fortsatt er interresant :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...