Gå til innhold
Hundesonen.no

Småttiser og aussiegalskap


Aussieglis

Recommended Posts

My er ikke så veldig mye mindre enn Embla, men de er på en måte veldig forskjellige i typen. My er lav og ganske kort i ryggen og i beina mens Embla er ganske lang i ryggen og har lengre og kraftigere bein. My har kortere snuteparti enn Embla også, og et ganske lite hode egentlig.

My er ganske kompakt, som om hun er "presset sammen" nesten ;) Men tror noen av bildene her "lyver" litt for det ser ikke ut som det er SÅ stor størrelsesforskjell i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter Rodutto`s Ace Of Spades på stamtavla og kalles Nero til daglig ;) Kjempe herlig hund, har sansen for "de der" ;) Så glade og fulle av liv. Hver gang jeg satte meg ned på huk for å ta bilder kom han løpende i full fart mot meg og nærmest hoppet opp på fanget mitt når han kom frem.

Neste gang blir det My som får gå tur sammen med han, Emma hadde løpetid for en stund siden og leker ikke med hunder, er bare streng og tøvete. *sukk* Men virket som det hun syntes det var koselig å gå tur sammen med noen i finværet alikevel da, så lenge turkompisen ikke luktet henne i rompa, snuste henne i ørene eller koste for mye med meg. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter Rodutto`s Ace Of Spades på stamtavla og kalles Nero til daglig :) Kjempe herlig hund, har sansen for "de der" ;) Så glade og fulle av liv. Hver gang jeg satte meg ned på huk for å ta bilder kom han løpende i full fart mot meg og nærmest hoppet opp på fanget mitt når han kom frem.

Neste gang blir det My som får gå tur sammen med han, Emma hadde løpetid for en stund siden og leker ikke med hunder, er bare streng og tøvete. *sukk* Men virket som det hun syntes det var koselig å gå tur sammen med noen i finværet alikevel da, så lenge turkompisen ikke luktet henne i rompa, snuste henne i ørene eller koste for mye med meg. *ler*

Å så koselig å høre gode positive ting om dper! :) Fin hund og så artig at han var av den trivelige sorten. Me LIke! Så ut som om han fikk kose seg med å springe. Noe de elsker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...