Gå til innhold
Hundesonen.no

Vingle-Petter


tm100001

Recommended Posts

Nå er jeg glad jeg har dere!

Skal jeg:

1. Sette meg til å rette 37 engelskprøver for å kunne levere dem tilbake i morgen og bruke timene da til å gå gjennom/rette (elevene)/kommentere disse (dette kommer til å ta en god del timer, mulig det blir MEGET sent i kveld og jeg har jobbet til 3 + hatt kurs fra 3-6 i kveld)?

eller

2. Planlegge noe annet i morgen, ingen peiling på hva, skulle egentlig gått gjennom britisk og amerikansk skole snart *gjesp*, men har ikke spesielt lyst til det og siden dette er ei sånn "superpcklasse" (vi har glemt hva papir og tavle og sånt er...) så vil det si at jeg må lage en presentasjon eller noe annet lurt om dette (noe som tar en god del tid).

Gaaargh... er skikkelig ikke in the mood til å være flink nå! Men... jah... hjælp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Hmm.. Siden du allerede har jobbet så mye i dag syns jeg du skal ta alternativ 2.

Lag en time der elevene selv skal gjette hva som er forskjellene på de engelske og de amerikanske skolene, eller noe slikt :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en superkort presentasjon av det britiske og amerikanske skolesystemet (å lage en sånn presentasjon tar uansett kortere tid enn å rette 37 prøver), før du gir dem i oppgave å gå inn på hjemmesidene til britiske og amerikanske skoler, utdanningsdepartement, whatever, for å finne mer informasjon om hvordan den praktiske skoledagen er i forhold til fag, timer, frihet og sånt. På slutten av timen må de legge et kort referat fra timen i en mappe på Fronter/It's learning (bare sånn at du veit at de faktisk gjør noe), og i mellomtiden sitter du og retter prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å begynne på årsstudium og utvide til bachelor senere? Jeg vet det er mulig på andre av NTNUs årsstudium i alle fall.

Det skal gå på de aller fleste bachelorprogram i Norge. De fleste Bachelorprogram har et visst antall studiepoeng som er frie studiepoeng, dvs du velger selv hva du vil fylle inn. Her kan du feks fylle inn et årsstudium..

Det gjorde jeg på min bachelorgrad her i Bergen :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en superkort presentasjon av det britiske og amerikanske skolesystemet (å lage en sånn presentasjon tar uansett kortere tid enn å rette 37 prøver), før du gir dem i oppgave å gå inn på hjemmesidene til britiske og amerikanske skoler, utdanningsdepartement, whatever, for å finne mer informasjon om hvordan den praktiske skoledagen er i forhold til fag, timer, frihet og sånt. På slutten av timen må de legge et kort referat fra timen i en mappe på Fronter/It's learning (bare sånn at du veit at de faktisk gjør noe), og i mellomtiden sitter du og retter prøver.

Det var en smart løsning! :)

Nå ble det noe annet i dag da, men skal absolutt vurdere dette til neste uke! Takk takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Fins det noe bedre i samme prisklasse? Jeg kan ikke mobilverdenen :)

Jeg så ikke på prisklassen, men jeg ønsker meg en sånn her: http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=no&lc=no eller en sånn som jeg hadde før, men som ble stjelt: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w910i/44686 (bare rød). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Skal jeg se dyrepolitiet, spille en times spill på dataen, spille Need For Speed på PS2 eller lese litt mer i "Sirkusdirektørens datter" som jeg skal skrive bokanmeldelse om snart...? Eller flere ting..?

Skriv om bokanmeldelsen du. Da frigjør du masse tid senere :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv om bokanmeldelsen du. Da frigjør du masse tid senere :ahappy:

Doooh! Jaja, får bare lese litt i boka som jeg skal skrive om da :ahappy:

Skal jeg ta med meg ett styggt ekkelt(men nytt) service når jeg flytter mandag, eller bruke 800 på nytt :S?

Hvis det er ekkelt (ikke rent eller noe) så kjøper du nytt, hvis det bare er styggt tar du med det og bruker penger på noe annet :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...