Kristiin Skrevet 30. April 2009 Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 Var på festningen med dyrene våre på lørdag og det ble noen bilder, det var jo så fint vær! Det vanskeligske er egentlig og plukke ut de beste bildene blant de 350 bildene, hehe. injoy! ¨ Stella Lucky Noen hunder drikker av den blanke vannet før.. Stella bestemmer seg for at vanner ER gøy.. ..og leke seg i. Joda, hun ER et bulledyr! En hvit gjeter hund, Stella Zorba sitter og studerer bulledyret Oppstilt Nekter og gi meg også pinnen... Miniatyr Bull Terrier og en RR. Og Zorba bestemte seg litt senere for å ta årets første bad: (Sorry dårlig kvalitet, feil instiling på) Skal jeg virkelig gjøre det? oj- jada En svømmetur til og med. Så må jeg nesten slenge med et bilde av fine Sofusen jeg var krisehjem til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. April 2009 Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 Fine hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. April 2009 Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 Kule hunder og fine bilder Så vakker den krisehjemhunden er og, håper han får et godt hjem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 30. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 Takk, forguder bare disse bulldåsene av hunder, de er så prektige! Og JA, Sofus er skikkelig pen! Men for en vimsvams mix av grayhound, setter og kenguru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 30. April 2009 Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 Kjempe fine bilder!Var endel kjennte hunder der gitt og når jeg tenker etter møtte jeg der der på lørdagen!hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 30. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 Kjempe fine bilder!Var endel kjennte hunder der gitt og når jeg tenker etter møtte jeg der der på lørdagen!hihi. Takk Var det du som hadde den sort tan hunden som var sammen med RR'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 30. April 2009 Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 jepp!Hun som sprang bjeffet til dere først.Litt pinglete vøtt...men,siden hun bodde med Engelsk Setteren jeg hadde i 10 månder fra var valp så ble jo det fort glemt da så ynglings rasen sin i din nydelige hund!Kjempe fin er han mi var også veldig mørk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 30. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 Så morro Kan jo hende vi treffes en annen gang også. Skal sikkert ned ditt flere ganger og sosialisere rottisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 30. April 2009 Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 gjør sikkert det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Kjempe fine hunder:D Og bilder Så ut som de hadde det kjempe morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar