civga Skrevet 24. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2009 Min fremtidige lille gjetergutt?
PsychoLynx Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Godt å se det ikke bare er jeg som tar bilder av bikkjene når de driter DEN har jeg blitt mobba for noen ganger den Nydelige bilder som vanlig, og Kenzo er fortsatt like
Carina Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Hahaha, stakkars Kenzo! Godt de ikke vet hva vi gjør mot dem. Kenzo er bare SÅ pen!
civga Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2009 Godt å se det ikke bare er jeg som tar bilder av bikkjene når de driter DEN har jeg blitt mobba for noen ganger den Hehe, man må jo ta bilder av det også noen ganger Hundene har liksom så komiske ansikts uttrykk når de driter! Neida, uff, dakar vovvene Nydelige bilder som vanlig, og Kenzo er fortsatt like Takk! Ja, han er en stor sjarmør, det må jeg nå innrømme Hahaha, stakkars Kenzo! Godt de ikke vet hva vi gjør mot dem. Hehe, ja ikkesant!
pippin Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Kjempefine bilder! Er så fint me isblåe øyne.. Og utrolig fine farger på bildene generelt.. Og hundene er selvfølgelig like fine! ;P
dsg Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Flotte bilder Men ble litt bekymret når jeg så den piggtråden
civga Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2009 Kjempefine bilder! Er så fint me isblåe øyne.. Og utrolig fine farger på bildene generelt.. Og hundene er selvfølgelig like fine! ;P Tusen takk hehe, ja øynene ja.. noe for seg selv Flotte bilder Men ble litt bekymret når jeg så den piggtråden Piggtråden er vi også bekymret for, vi var å gikk tur med hundene da jeg plutselig ser piggtråden, så hundene kan ikke gå løs i akkurat det området. Men vi skal fjerne de piggtrådene så snart snøen har smeltet, her i nord er ikke all snøen enda borte.. Men på god vei
Tuskelusken Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Skrevet 1. Mai 2009 Åh, så flotte bilder! *Jeg vil også ha speilrefleks* Og hundene er bare så nydelige!
Mirai Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Skrevet 1. Mai 2009 Siri hilser og sier at Kenzo er nok hennes soulmate
tm100001 Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Skrevet 1. Mai 2009 Jeg synes du kan komme og ta bilder av Embla også!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar