Gå til innhold
Hundesonen.no

UKZ Brightly Firefox av Heliomar


Betty

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Har vært ute i det utrolige været.... :getlost:

Elsker plassen vi bor når det er slikt vær.!

(å man får være hjemme å nyte det)

Vixen på fjøstrappa...

web_fjostrapp.jpg

Vixen utforsker rundt huset...

web_hvitveis_opp.jpg

Vixen i skråningen 10meter utenfor ytterdøra...

web_hvitveis_ned.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! ;) Hun er fryktelig søt, sånn når hun ikke henger fast i føttene eller håret mitt med tennene. ;)

Altså, dette er egentlig litt dårlig gjort, jeg blir jo grenseløst valpesjuk her jeg sitter *sukk* Hun er superskjønn, og jeg vil også kosemose på lille Vixen :P

Er det nå jeg ganske diskret skal nevne at bestemoren skal pares iløpet av året? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg ganske diskret skal nevne at bestemoren skal pares iløpet av året? ;)

Nei. ;)Kan ikke ha valp nå kan ikke ha valp nå kan ikke ha valp nå

Men sånn totally OT; skal dere til utstillingen i Vefsn/Mosjøen mot slutten av august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. ;)Kan ikke ha valp nå kan ikke ha valp nå kan ikke ha valp nå

Men sånn totally OT; skal dere til utstillingen i Vefsn/Mosjøen mot slutten av august?

Nei, kanskje ikke NÅ - men om noen måneder? Fiine søte Mi, som i de to kullene hun har hatt til nå har gitt pene og brukende valper - som ikke minst er friske. Er jeg slem nå? ;)

Nei, tviler sterkt på det. Decoy har jo småcertene han trenger, og jeg syns det er langt å kjøre 25-30 mil for valpeshow. Mulig jeg burde ha stilt i lydighet, men det er nok stevner som er litt nærmere. Og så er det samme helgen som tollerlagkampen tror jeg, og hvis vi skal på noe så er det lagkampen i så fall. ;) Selv om det er tre ganger så langt å kjøre *flire*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i alle fall kjempesøt når hun sover. ;)

Nei, jeg angrer ikke på at jeg meldte meg som forvert for denne tuppa altså (og ifølg oppdretterne så gjør ikke de det heller ;) ). Tror hun kan bli kanonmorsom å jobbe med. ;) Og ser ikke så halvgal ut eksteriørt heller, men det er litt vanskelig å si enda. Blir spennende å se hvordan hun utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

På tide med noen nye bilder av tuppa kanskje? Hun er en travel pøbeldame, som ikke er barebare å ta bilder av, men idag fikk vi tatt noen nye. Hun blir 3 måneder på mandag, tiden flyr!

imgp0049-edit.jpg

imgp0047-edit.jpg

Trener kassemetoden:

imgp0041-edit.jpg

:)

imgp0018-edit.jpg

Catch me if u can!

imgp0017-edit.jpg

imgp0005-edit.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Idag er frøkna 3 måneder gammel. 1. mnd til hun er gammel nok til å dra på valpeshow, gleder meg til å få vist henne fram. Hun har utrolig gode bevegelser, og er jo den vakreste tollerfrøkna i verden. Så det så. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

1. juli ble frøkna 4 mnd gammel, og det ble tatt et par nye ståbilder av henne. :

vixensta.jpg

vixsta.jpg

Ellers så svever vi nå igjennom dagene i en valperus. Frøkna er kjempeherlig på alle mulige måter, og hun har klepet et godt tak rundt hjertet mitt. Jeg er litt veldig svak for henne, må jeg innrømme. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...