Gå til innhold
Hundesonen.no

På tide med nytt treff i Østfold?


TonjeRA

Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Ja, gjør det=)

Hun med dverg puddelen kommer mest sannsynlig til å bli med også. Hun syns det var kjempekoselig :lol:

Skiptvedt er jo "nesten" midt mellom der alle bor, blir ikke så altfor langt å kjøre heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke formen min er helt på å først dra til fred. å så til skiptvet og det smame hjem, men jeg blir med netse gang hvis det blir lettere å komme seg dit :):lol:

Hvor bor du da ? Hvis det ikke er en gigantisk omvei så kan vi jo plukke deg opp et sted evnt ? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri hele torsdagen, så for min del passer det når som helst. Dere som evt jobber kan bestemme klokkeslett :lol:

Men hvordan blir det med sted? Er kanskje best med et sted hvor det ikke er veldig mye folk så hundene kan få løpe litt løs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri hele torsdagen, så for min del passer det når som helst. Dere som evt jobber kan bestemme klokkeslett :)

Men hvordan blir det med sted? Er kanskje best med et sted hvor det ikke er veldig mye folk så hundene kan få løpe litt løs?

Tror egentlig folk er så og si enige om Skiptvedt jeg. Kraftstajonen eller noe :lol: Hehe..

Klokka 14 er ihvertfall en fin tid for meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i moss, derfor det blir litt mye for meg med å dra først innom fred. Men hvis jeg kunne fått sitte på med deg Sham, så hadde jo dte vært supert :lol:?

Jada d ordner seg vettu:) Er ikke kjent i indre Østfold akkurat så d kan bli en utfordring å finne frem;) hehe så hvis noen har en litt fin veiforklaring hadde d vært supert:D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...