Gå til innhold
Hundesonen.no

På tide med nytt treff i Østfold?

TonjeRA

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og venninnen min kommer i morgen.. Bare et bittelite vær forbehold.. Plaskeregner det er det ikke noe særlig for en 12 ukers gammel valp å dra på treff..

Edit: er det på¨vammabrua vi skal eller??

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Ny opptelling:

- Armagnac og Kita

- Ailostaff og Ailo

- Sindre og Marco (Samboer'n min + hund...;) )

- Siri & Diego

- Malminholmgren og Theo (kanskje)

- Helleh og Nita

- Pjusk og Safira (Kommer Tore???)

- Blondiemamma og Blondie (kanskje) med ei venninde og hennes hund Pepsi

- Sham og Tassen

Ser ut som det blir mye av både mennesker og dyr her gett! ;) Blir moro!! Gleder meg!

Fint å se at samboeren din blir med, da blir med fornøyd når det blir flere gutter enn han :D

Det er ikke meldt regn i morgen, så vi får krysse fingrene for at det stemmer :icon_redface:

Skrevet

Samboern min blir også med. Han har vel egentlig ikke noe valg, men=p Hehe..

Er mulig Rita + corin og gina kommer også=p Blir mange i morgen da=) Blir moro;)

Skrevet

Bare sånn for å være sikker, vi kommer jo fra retning rakkestad, er det rett etter brua der?

Den brua som de aldri ble ferdig med å reparere.. Heh..

Skrevet

Ny opptelling:

- Armagnac og Kita

- Ailostaff og Ailo

- Sindre og Marco (Samboer'n min + hund...:blink: )

- Siri & Diego

- Malminholmgren og Theo (kanskje)

- Helleh og Nita

- Pjusk og Safira (Kommer Tore???)

- Blondiemamma og Blondie (med ei venninde og hennes hund Pepsi)

- Rita, Gina og Corin

- Sham og Tassen

Så moro at vi blir så mange!! :whistle:

Blondiemamma: Hva med hun med Pepsi???

Skrevet

Så moro at det blir så mange:D Er det noen som kjører rett dit el?

Det tror jeg vi gjør.

Gleder meg til å møte "gamle" og nye :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...