Gå til innhold
Hundesonen.no

På tide med nytt treff i Østfold?


TonjeRA

Recommended Posts

Synes vel egentlig det er på tide med et nytt treff snart.... :P enige eller?

Der er deilig vårvær ute, og bedre blir det framover så nå kan vi virkelig kose oss! :P

Tid og sted kan vi jo bli enige om etterhvert...men håper på å kunne ta med Ailo som vi henter hjem 30. april...så hadde vært fint etter det en gang for min del...Må jo vise fram sjarmtrollet mitt... :P

Sååå...Hva synes dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Hvordan er det for dere å komme dere til Rakkestad da?

Rakkestad er det jo kjent for sin skog=p hehe.. Vet ihvertfall om en fin plass i nærheten her jeg bor. Kan gå opp dit en dag og se hvordan det ser ut der nå!

Så ihvertfall bra ut for et par år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å møtes ett eller annet sted her. Som kanskje er litt sentralt. Er ikke så vanskelig å kjøre seg bort=p Hehe.

Men statoil i Rakkestad, bør ikke være så vanskelig å finne. Men for all del, er ikke noe problem å forklare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Men er man enige om Rakkestad da eller?

Og hvilken dato?

Gleder meg masse til å møte lille Ailo. Han er så nydelig :)

Og møte igjen dere fra tunevannet, og evt nye=)

Blir moro :)

Er det lov å grille nå a? Eller er det blitt sommersesong? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. det går buss hit=) Kanskje ikke så ofte som i Sarp og sånn, men..

Men hvilken retning kommer du i fra da? Mysen, Sarp, Halden, Ørje?

I helgene går det ikke buss fra/til Halden=/ Aner ikke hvorfor jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre bildene mindre jeg, men tok en tur opp dit til morran idag og tok noen bilder.

Til dere om er medlem på nettby, kan jo gå inn å se på hvordan det ser ut der. La ut bildene der jeg=/

Hva syns dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre bildene mindre jeg, men tok en tur opp dit til morran idag og tok noen bilder.

Til dere om er medlem på nettby, kan jo gå inn å se på hvordan det ser ut der. La ut bildene der jeg=/

Hva syns dere da?

Da har jeg vært innom nettby og titta vett...;) ser kjempe koselig ut der! :whistle: stemmer virkelig for at vi møtes der altså...;)

Menneh...når det gjelder dato for treffet, så ha jeg bare fri i partallshelgene...;) så for min del hadde det passet fint den 16. mai, men det synes kanskje noen er dumt? ellers så har jeg ikke mulighet annet enn ettermiddagen eller på kveldstid...Hadde vi tatt den 16. har Ailo blitt 10 uker, så da har han fått roet seg litt hjemme før jeg drar han med ut på treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...