ipadda Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 Se så søøøte Broder´n skal konfirmere seg, så han SKULLE ha Tjalfe med på bildet. hihi.
SoppenCamilla Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 Kjempefint bilde, Tjalfe er dritlekker!
Margrete Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 Se så søøøte Broder´n skal konfirmere seg, så han SKULLE ha Tjalfe med på bildet. hihi. Nydlige var de Men du, litt pirk skal du få hihi, hver for seg er bilde nydelig, men de skulle på en måte hatt samme uttrykk i ansiktet. Tjalfe er sååå interessert og våken, mens brodern ser ut til å synes at det er egentlig ganske kjedlig.
ipadda Skrevet 21. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2009 Nydlige var de Men du, litt pirk skal du få hihi, hver for seg er bilde nydelig, men de skulle på en måte hatt samme uttrykk i ansiktet. Tjalfe er sååå interessert og våken, mens brodern ser ut til å synes at det er egentlig ganske kjedlig. hehe. Ja. Jeg synes også det. Men dette var etter sånn ca 2 timer med fotografering, leking, herjing og tur gåing. Tror han var sliten da. Også viste han ikke at jeg tok bildet, tihi. Men han likte det selv, synes det er det viktigste. Mamma likte det også... hehe
Tapper Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 Er det konfirmasjonsbildet hans? Fint var det! Det er så koselig å ha meg hund på konfirmasjonsbildet sitt, det hadde jeg også
Margrete Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 hehe. Ja. Jeg synes også det. Men dette var etter sånn ca 2 timer med fotografering, leking, herjing og tur gåing. Tror han var sliten da. Også viste han ikke at jeg tok bildet, tihi. Men han likte det selv, synes det er det viktigste. Mamma likte det også... hehe Stakkars, må ikke slite ut fjortisen! Men ja bildet var kjempefint!
ipadda Skrevet 21. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2009 Er det konfirmasjonsbildet hans? Fint var det! Det er så koselig å ha meg hund på konfirmasjonsbildet sitt, det hadde jeg også Ja. Ett av 3 Jeg har satt sammen 3 av bildene han plukket ut, redigert dem og skrevet "tusen takk for gaven jeg fikk til min konfirmasjon blabla", så, det er takkekortet hans hvilke han vil ha som "konfirmasjons bilde" vet jeg ikke Stakkars, må ikke slite ut fjortisen! Men ja bildet var kjempefint! hehe. Neei. Var ikke så lett pga solen
Guest janson Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 Så flott! Det var deilig å se noe annet enn det standardbildet i bunad ved siden av en blomsterbusk o.l.
Tapper Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 Ja. Ett av 3 Jeg har satt sammen 3 av bildene han plukket ut, redigert dem og skrevet "tusen takk for gaven jeg fikk til min konfirmasjon blabla", så, det er takkekortet hans hvilke han vil ha som "konfirmasjons bilde" vet jeg ikke Er det forskjell på takkekort og konfirmasjonsbilde... ?
ipadda Skrevet 21. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2009 Er det forskjell på takkekort og konfirmasjonsbilde... ? haha, Jeg vet ikke.
Kristiin Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 Bildet har blitt mye finere om du har dropet sela Men bildet var fint det!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar