Gå til innhold
Hundesonen.no

Broder´n og bikkja


ipadda

Recommended Posts

IMG_4412.jpg

Se så søøøte :P

Broder´n skal konfirmere seg, så han SKULLE ha Tjalfe med på bildet. hihi.

Nydlige var de :P Men du, litt pirk skal du få hihi, hver for seg er bilde nydelig, men de skulle på en måte hatt samme uttrykk i ansiktet. Tjalfe er sååå interessert og våken, mens brodern ser ut til å synes at det er egentlig ganske kjedlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydlige var de :P Men du, litt pirk skal du få hihi, hver for seg er bilde nydelig, men de skulle på en måte hatt samme uttrykk i ansiktet. Tjalfe er sååå interessert og våken, mens brodern ser ut til å synes at det er egentlig ganske kjedlig.

hehe. Ja. Jeg synes også det. Men dette var etter sånn ca 2 timer med fotografering, leking, herjing og tur gåing. Tror han var sliten da. Også viste han ikke at jeg tok bildet, tihi. Men han likte det selv, synes det er det viktigste. Mamma likte det også... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Ja. Jeg synes også det. Men dette var etter sånn ca 2 timer med fotografering, leking, herjing og tur gåing. Tror han var sliten da. Også viste han ikke at jeg tok bildet, tihi. Men han likte det selv, synes det er det viktigste. Mamma likte det også... hehe

Stakkars, må ikke slite ut fjortisen! Men ja bildet var kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det konfirmasjonsbildet hans? :P

Fint var det! Det er så koselig å ha meg hund på konfirmasjonsbildet sitt, det hadde jeg også :P

Ja. Ett av 3 :P Jeg har satt sammen 3 av bildene han plukket ut, redigert dem og skrevet "tusen takk for gaven jeg fikk til min konfirmasjon blabla", så, det er takkekortet hans :P hvilke han vil ha som "konfirmasjons bilde" vet jeg ikke :P

Stakkars, må ikke slite ut fjortisen! Men ja bildet var kjempefint!

hehe. Neei. Var ikke så lett pga solen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ett av 3 :P Jeg har satt sammen 3 av bildene han plukket ut, redigert dem og skrevet "tusen takk for gaven jeg fikk til min konfirmasjon blabla", så, det er takkekortet hans :P hvilke han vil ha som "konfirmasjons bilde" vet jeg ikke :P

Er det forskjell på takkekort og konfirmasjonsbilde... ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...