Gå til innhold
Hundesonen.no

PM NDK avd. BERGEN


Calina

Recommended Posts

NORSK DOBERMANN KLUB BERGENSGRUPPEN

Inviterer til utstilling m/valpeskue og LP på Vestkanten 24.mai 2009

Dommere eksteriør; Dan Eriksson og Kenneth Edh, Dommer LP; Knut Veland

Gruppe 1.Kenneth Edh,Bearded Collie,Bouvier Des Flandres,Polsk Owczarek Nizinny,Pyreneisk gjeterhund,Pyreneisk gjeterhund m/korth.hode

Gruppe 2. Dan Eriksson,Affenpinscher,Aidi,Anatolsk gjeterhund,Appenzeller sennenhund,Bordeux dogge,Boxer,Broholmer,Bullmastiff,Cane Corso,Castro laboreirohund,Dobermann,Dogo Canario,Dvergpinscher,Dvergschnauzer hvit,Dvergschnauzer salt/pepper,Dvergschnauzer sort,Dvergschnauzer sort/silver,Engelsk mastiff,Entlebucher sennenhund,Grosser schweizer sennenhund,Howawart,Karst gjeterhund,Kaukasisk ovtcharka,Landseer,Leonberger,Napolitansk mastiff,Perro dogo mallorquin,Pinscher,Pyreneerhund,Pyreneisk mastiff,Rafeiro do Alentejo,Riesenschnauzer salt/pepper,Riesenschnauzer sort,Rottweiler, Russisk sort terrier,Sankt Bernhardshund korthåret,Sankt Bernhardshund langhåret,Sarplaninac,Schnauzer salt/pepper, Schnauzer sort,Sentralasiatisk ovcharka,Serra de Estrelahund,Serra de Estrelahund korthåret,Shar Pei,Smoushond,Spansk mastiff,Tibetansk mastiff,Uruguayan Cimarron,Østeriksk pincher.

Gruppe 3.Kenneth Edh,Silky terrier, Yorkshire terrier

Gruppe 5.Kenneth Edh,Kleinspitz,Mexikansk nakenhund liten,Mexikansk nakenhund mellom, Mexikansk nakenhund stor,Pomeranian

Gruppe 6.Kenneth Edh,Dalmatiner,Rhodesian ridgeback

Gruppe 9.Kenneth Edh,Bichon Frisè,Bichon Havanais,Boston terrier,Cavalier King Charles spaniel,Chiahuahua korthåret,Chiahuahua langhåret,Chinese Crested,Chinese Crested powder puff,Griffon belge,Griffon bruxellois,Japanese chin,King Charles spaniel,Lhasa Apso,Løwchen,Malteser,Mops,Papillon,Pekingeser,Pet

it Brabancon,Phalène,Shihtzu,Tibetansk spaniel,Tibetansk terrier.Dan Eriksson,Dvergpuddel (alle farger), Mellompuddel (alle farger), Stor puddel (alle farger), Toy puddel (alle farger)

Gruppe 10.Kenneth Edh,Afghansk mynde,Azawakh,Borzoi,Greyhound,Irsk Ulvehund, Italiensk mynde,Polsk mynde,Saluki,Skotsk Hjortehund,Sloughi,Spansk galgo,Ungarsk mynde,Whippet

Påmelding og betalingsfrist; 24.04.09

Påmelding: Norsk Dobermann Klub-Bergensgruppen,Postboks 137 Kristiansborg,5822 Bergen. Email: dobermann.bergensgruppen@klubb.nkk.no

Bankgiro:3624.51.27213

Påm.avgift:Ekst/LP kr 310.- Veteran/valp kr 200.- Ekst/LP(samme hund) kr 410.-F.o.m 3.hund m samme reg. eier betales 1/2 avgift.Rabatt regnes av laveste avgift,og kun dersom bet. er mottatt innen fristens utløp (gjelder ikke vet/valp). Alle innbetalinger merkes med hundens reg.nr, rase og navn. Det beregnes 50% tileggsavgift på alle påmeldinger som ikke er betalt innen fristen.Påmeldingen kan alternativt bli returnert(jfr. Utst. reglene pkt.4.1) Påmeldingen er økonomisk bindene.

Kontakt telefon; Bente Line Nordtveit, tlf. 45 27 82 07

Utstillingen holdes etter NKK`s regler.Vi forebeholder oss rett til dommerendringer,og vi etterstreber at valper vil bli dømt av rasedommer

Vi ønsker alle våre utstillere og gjester varmt velkommen ! :)

Vi har som vanlig supre loddpremier,samt mat og drikke til salgs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er snart påmeldingsfristen her folkens! Vi har som vanlig flotte premier,og loddsalget vårt er godt kjent etterhvert...-bedre premier skal en lete lenge etter! :wub:

Vi har bestillt fint vær,men om kjære Bergen skulle glemme bestillingen vår,har vi mulighet til å trekke under tak.

Vell møtt alle ! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å spørre i litt god tid... Med mindre rasene krasjer tror jeg Synikken skal få æren av å stille lille gale, men om de skulle krasje (som de garantert gjør med min flaks..!) så lurte jeg bare på om noen her tilfeldigvis har lyst til å stille ett stk. spinnvill dobbe-dame i valpeklassen? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å spørre i litt god tid... Med mindre rasene krasjer tror jeg Synikken skal få æren av å stille lille gale, men om de skulle krasje (som de garantert gjør med min flaks..!) så lurte jeg bare på om noen her tilfeldigvis har lyst til å stille ett stk. spinnvill dobbe-dame i valpeklassen? :ahappy:

Om du tar et stk spinnvil casper i junior så

:wub::wub::):)

isj jeg har eksamen og s¨nn da jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABSOLUTT aller siste dag vi har sjanse til å melde på til NDK Bergen folkens !!

Det kommer til å blir en kjempefin dag,og jeg håper på å se maaange fjes rundt ringene! :)

Sorry at det ikke er japanere Lazita...det hadde vært supert å hatt en utstillingsdag med dere og evt et brekkjern igjen... :):)

Charpi: Det er overhodet ikkenoe å grue seg for. :D trenger du en handler,er det nok mange av oss som melder seg,ingen fare. Nå jobbet jeg sent igår,så jeg var ikke på trening oppe ved Lagunen,men det er bare å komme oppom og spørre,så hjelper vi deg der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...