Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Hey - hvor ble det av at man kunne trykke "neste" i smileyruta, sånn at nye smilyer kom frem? Det var liksom tre "ark" med smilyer der, nå er det bare ett..

Forresten ligger :blush: to ganger (nederst i "vis alle").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Det finnes bare en smiley som ser sånn her ut: :asmile: . Den lille hurtigboksen med smileyer rangerer smileyene alfabetisk, og derfor måtte jeg endre navn på den sånn at alle de som ville ha den på første siden, kunne få den på første siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bare en smiley som ser sånn her ut: :asmile: . Den lille hurtigboksen med smileyer rangerer smileyene alfabetisk, og derfor måtte jeg endre navn på den sånn at alle de som ville ha den på første siden, kunne få den på første siden :)

Ok :asmile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må dere velge og bli enige, enten koden sånn :) eller at smileyen er på side nummer to i hurtigboksen.

Jeg sier ja takk, begge deler. Altså at den kan skrives på to måter... Som :lol: og som : asmile: Samme gjelder :) for min del. Jeg foretrekker å kunne skrive de to smileyene som :) og :) fremfor å ha dem på første side i hurtigboksen. Men jeg antar at vi ikke blir enige her, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...