Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny hjemmeside


xxx12345

Recommended Posts

Fin side! Jeg synes kanskje menyen skulle vært spredt over hele den øverste linjen, pluss at du bør ha venstrestilt tekst på alle sidene. :ahappy: På linker er ikke linken til Liv en link.

Ellers flott. Pene, behagelige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det med fargen Heidi, og har nå endret den lysegrønne stripen.

Men det vil ikke komme så mye farger på selve siden, men mange flere bilder håper jeg.

Takk for tips om linken Hilde. Toppmenyen forblir nok slik for å beholde plass til en side til uten å gjøre for mye ut av det.

Synniken: Siden om kull blir oppdatert senere.

Takk for tilbakemeldinger folkens, kom gjerne med flere. Noe dere savner på siden, eller noe som burde vært fjernet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er sær, men jeg synes kanskje menyen var litt "rotete"? Det vil si, jeg foretrekker for eksempel at linkene som peker til hundene, eiere, rasen, oppdrettet osv kommer før "Linker" og "Gjestebok".

Ellers synes jeg det var en veldig fin og oversiktlig side :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er sær, men jeg synes kanskje menyen var litt "rotete"? Det vil si, jeg foretrekker for eksempel at linkene som peker til hundene, eiere, rasen, oppdrettet osv kommer før "Linker" og "Gjestebok".

Sånn mener du? Greit at du sa fra, jeg er enig men jeg hadde bare ikke tenkt på det.

Ellers synes jeg det var en veldig fin og oversiktlig side :ahappy:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn mener du? Greit at du sa fra, jeg er enig men jeg hadde bare ikke tenkt på det.

Ja, nå ble det øyeblikkelig mye bedre! Enkel navigering er generelt viktig synes jeg; når jeg er inne på en personlig hunderelatert hjemmeside setter jeg selvfølgelig pris på at det finnes både gjestebok og linkeside, men det er sjelden det er de sidene som er førsteprioritet når jeg titter i menyen :ahappy: Veldig greit at all nødvendig info kommer først.

Igjen; jeg liker siden! Den er stilren, enkel å navigere i, laster raskt og er pen å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det med fargen Heidi, og har nå endret den lysegrønne stripen.

Men det vil ikke komme så mye farger på selve siden, men mange flere bilder håper jeg.

Nå ble det fint! Enig med deg i at uttrykket kan komme gjennom flotte bilder mens selve siden er rolig. Jeg skal følge med videre. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...