Gå til innhold
Hundesonen.no

Krøllehester og søtehunder!


SoppenCamilla

Recommended Posts

De er allergivennlige.. :ahappy: Men renrasede da *fnis*

Er det Lene Jensen sine hester ?

Nydelige bilder av både hundene og hestene!

Ja, det er det :)

Næh, det var jo bare brunt. :P

Det er brunt OG blått! :shocked:

Da får jeg vel ta bilder selv, da :D

Forresten er babyminikrølle (også kalt Penny :D) en nokså håpløs model. Hun følger jo bare etter, og vil spise den veldig spennende snoren på kameraet.

Men jeg har tatt noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er brunt OG blått! :shocked:

Da får jeg vel ta bilder selv, da :ahappy:

La ikke merke til det jeg, vel. :P Jaja, ta du.

Forresten er babyminikrølle (også kalt Penny :D) en nokså håpløs model. Hun følger jo bare etter, og vil spise den veldig spennende snoren på kameraet.

Men jeg har tatt noen :)

Ta fler! :D;) Neida, jeg skjønner hva du mener. Jeg vil ha med babyminikrølle hjem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Bildespam, fra de to første dagene foreløpig :icon_confused:

Dag 1: Hele gården var dekket av tåke, og det så ut til å bli dårlig vær hele påsken. Men hva betyr vel det, når jeg endelig får møte igjen babyjenta mi og de andre? :icon_confused:

IMG_8079_2.jpg

IMG_8078_2.jpg

Yndlingsjenta mi ;)

Floridasteile.jpg

Vakrest i verden :hug:

IMG_8072_2.jpg

IMG_8066.jpg

IMG_8069_2.jpg

Og Fire. Kosehesten ;)

Dag 2: Både værmeldinga og vi tok feil, og sola skinte neste morgen. Perfekt for kos og photoshoot! :P

IMG_8119_2.jpg

IMG_8165.jpg

IMG_8123_2.jpg

IMG_8107.jpg

IMG_8150_2.jpg

IMG_8152.jpg

Deilige, deilige Oreo-kaka fra Camilla :P

Kommer masse mer når jeg får lasta ned bildene fra mitt kamera og. Og når Photoshop vil samarbeide igjen :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_8366_2.jpg

IMG_8365.jpg

Fire og jeg napper vinterpelsen av hverandre.

IMG_8401_2.jpg

Hingsten Trevino syns vitaminer var oppskrytt, men Ia lurte ham til slutt.

IMG_8236-1.jpg

Sonata får av seg vinterpelsen. Èn bøtte er allerede full.

IMG_8196_2.jpg

Penny (babydoodle) drukner i halmen...

IMG_8127_2.jpg

Datter og mor. Florida og Sassy

IMG_8261_2.jpg

Fire og påskegjesten (pappan til Ane) fant hverandre.

IMG_8250.jpg

Kose føllene...

IMG_8259_2.jpg

Fire drikker rett av vannslanga. Man har ikke mer moro enn man lager selv :wub:

IMG_8241_2.jpg

Det er våååår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllete hester?! har jeg aldri sett før...Nesten som en megasau,hihi... Nydelige :wub:

De er allergivennlige og verdens snilleste hester. Når man har hestegale barn med "severe astma and allergy" må man ty til utradisjonelle metoder. I motsetning til visse hunderaser, er denne rasen aldeles renraset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er allergivennlige og verdens snilleste hester. Når man har hestegale barn med "severe astma and allergy" må man ty til utradisjonelle metoder. I motsetning til visse hunderaser, er denne rasen aldeles renraset.

*ler*

Fine bilder! Jeg er virkelig fascinert av de hestene der altså :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen herlige skapninger! Herlige bilder, tipper dere hadde tidenes beste påske.

Ja, den var super! Den første morgenen hjemme sto jeg og grein på kjøkkenet fordi hverdagen virket så jævli triviell og jeg savnet hestene sykt. Nå griner jeg kanskje litt lett for tulleting og ikke fullt så lett når det virkelig er alvor, men det å være så nær alle disse dyrene over flere dager, gjorde noe med meg. Skulle jeg hatt dem på heltid, ville jeg ikke orket jobb i tillegg. Det var da virkelig en heldagsjobb eller to i seg selv. Fatter ikke hvordan Lene klarer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang må du komme på besøk, da vet du. Det er alltid behov for ekstra hender... :)

Det vil jeg veldig gjerne! Jeg var rimelig aktiv med hest tidligere, og kjenner at jeg savner det altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg veldig gjerne! Jeg var rimelig aktiv med hest tidligere, og kjenner at jeg savner det altså...

Vi skal være hestepassere andre helgen i juni. Da er det sannsynligvis et rimelig nyfødt føll der i tillegg til de ti hun har nå. Det hadde vært koselig med besøk. :asmile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...