Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffen min Ailo


TonjeRA

Recommended Posts

  • Svar 330
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
ja da vil vi ha MASSE bilder her inne :D hvis ikke du får tid, skal jeg altids få lagt inn noen for deg :D

Hehe...skal nok alltids få tid til å legge inn endel bilder...:P Blir nok ikke få heller... :D Tenkte jeg skulle slenge inn et bilde i fotokonkuransen her på doggis også...Hvis jeg får tatt et bra bilde som passer til temaet "våryr" da... :) Ser for meg en løpende Ailo ute på plenen eller noe...eller kanskje et søtt sjarmtroll med 17. mai sløyfe...:P (Håper ingen rapper ideen min nå....)

ja, det overasket meg ikke. :P Husker når vi skulle få Luna. Var nesten tortur å vente sånn. :P

Hehe...er det lenge siden dere fikk henne da?

Skrevet

Da sitter jeg og venter på mail fra oppdretter angående øyelysing, blodprøve og vekt på Ailo...:) Trur det skal gå bra, men er spent likevel! :) skal bli gøy å se hvor mye den lille klumpen veier nå...

Ellers så har jeg jo fortsatt nedtelling til torsdan da...Skal jobbe helt til 16.30 i morra, så da kommer dagen heldigvis til å gå fort!!!! Nå er det søren ikke lenge til vi henter han!! Torsdag morgen mellom 07.00 og 08.00 setter vi nesa mot Vesterfernabo, og drømmen har snart gått i oppfyllelse!! :D:)

Skrevet

Hehe...takk! :)

skulle få mer info fra oppdretter i morra...Hun var litt sliten i kveld, så skrev bare en kort mail! :) Skjønner godt at det tar på å ha valpekullet på straks 8 uker, en valp på 4 måneder og to voksne staffer i tillegg til å være gravid selv! :)

Skrevet

Å såå spennende.. det er nesten de siste dagene/timene som er verst. Men da kan man jo bare tenke tilbake på alt man har ventet allerede. Og du har jo ventet veldig lenge har jeg forstått!

Blir kjempegøy å se masse bilder og sånn også!

Skrevet

Ååå Gud, som jeg gleder meg til i morra!!! Nå har vi ordna forsikring til krabaten, og absolutt alt er klart til vi henter han! :) Kjekt å ha han forsikret fra første stund, HVIS det skulle skje noe f.eks på veien hjem...

Kommer MASSE bilder i morra, det skal jeg love dere!! Tenk at drømmen snart skal gå i oppfyllelse!! dette har jeg lengtet etter i mange år! :lol:

Skrevet

Da er Ailo på plass i sitt nye hjem!! :getlost: Turen hjem i dag (på 5 timer) gikk kjempe fint...Ailo sov stort sett hele veien, men var med ut og luftet seg da vi stoppet for å kjøpe is. Da hoppet og spratt han rundt som bare det, og det virket som han koste seg i sola og nøt all oppmerksomheten...

Her kommer noen bilder fra i dag...noen er tatt hos oppdretter, noen i bilen, andre hjemme hos oss...

SDC10535.jpg

SDC10550.jpg

SDC10549.jpg

Ailo med det store gapet

SDC10547.jpg

SDC10545.jpg

SDC10558.jpg

SDC10557.jpg

SDC10569.jpg

SindreogAilopgulvet.jpg

Skrevet

Tusen takk! :ahappy: Flere biler kommer i løpet av helgen! :wub:

Skjønner godt at du gleder deg ja...Har egentlig ikke gått helt opp for meg at Ailo er min ennå...:getlost::wub:

Skrevet

Så utrolig nyydelig :ahappy:

Håper å se masse bilder snart :wub:

Gratulerer masse da=) Gleder meg til å møte dere=)

Har en samboer som kjenner seg litt misunnelig her :getlost:

Skrevet
Så herlig :D Gratulerer så mye, håper du spammer tråden med bilder.

Tusen takk! :P Skal ikke se bort ifra at det kommer noen flere bilder i løpet av dagen... :P

Gratulerer :wub: Gleder meg til å se han på treff etter hvert :P

Takk! :wub: Gleder meg til å treffe dere og...

Så utrolig nyydelig :P

Håper å se masse bilder snart :P

Gratulerer masse da=) Gleder meg til å møte dere=)

Har en samboer som kjenner seg litt misunnelig her :getlost:

Tusen takk...Kommer nok flere bilder i løpet av dagen vil jeg tro! :D

Skjønner godt at samboeren din er misunnelig jeg altså.... :P Ailo er litt av en sjarmør! :ahappy:

Se der ja:-D

Så utrolig kos da:-D

Gratulereeeeeee :D

Takk, takk...:wub:

Skrevet

Grattis med valp, han var rett og slett superherlig..! :getlost: Nyyydelig liten bamse.. :ahappy: Liker staffer jeg, flotte hunder! :wub: Lykke til, og henger meg på bildeønskninger....!

Skrevet
Åååhh, så herlig! Gratulerer masse! Han var bare så fin! :P

Tusen takk! ;) Koselig at du liker han! ;)

Grattis med valp, han var rett og slett superherlig..! :P Nyyydelig liten bamse.. :P Liker staffer jeg, flotte hunder! ;) Lykke til, og henger meg på bildeønskninger....!

Tusen takk! :P Han er et fantastisk lite sjarmtroll! :P staffer er nydeligge skapninger! :P

Her kommer noen bilder fra i dag...

SDC10595.jpg

SDC10581.jpg

MegogAilogutten.jpg

JegogAilosover.jpg

Ailopsinfrsteutstilling.jpg

SDC10622.jpg

SDC10615.jpg

SDC10613.jpg

SDC10603.jpg

SDC10602.jpg

SDC10600.jpg

SDC10630.jpg

SDC10627.jpg

SDC10623.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...