Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder som ikke ble sånn du hadde tenkt...

Ia

Recommended Posts

Skrevet

Som aktiv turfotograf må man tåle litt motgang. Iallefall når modellen din helst ikke vil være modell, og iallefall ikke posere lenge nok til at du får tatt et vellykket bilde! :yes: Men noen misslykka bilder blir jo kule! :yes:

IMG_4738-1.jpg

IMG_6950.jpg

Har du noen? :yes:

Skrevet

Firefox_wallpaper-42.png

Tilda snudde seg å beit meg i nesa akkurat da bildet ble tatt! Ikke kjempekvalitet på bildet, men litt morsomt bilde :yes:

Skrevet
Her bommet jeg egentlig bare skikkelig på Titus, men syns bildet ble bra uansett

DSC_0103.jpg

Det var jo et pent bilde. :lol:

Han minnet litt om en husky eller noe på bildet, så jeg ble litt overrasket da jeg sjekket bloggen din. :lol:

Skrevet

Gi et lite vink :lol:

IMG_6424.jpg

Ikke jeg som har tatt dette da, men det er tatt med mitt kamera :lol: Phoebe ville hjelpe meg å blåse løvetann :)

Sammenkomsthosmegmai07491.jpg

Kanin!

SHOOOOTING117-1.jpg

Skrevet
Her bommet jeg egentlig bare skikkelig på Titus, men syns bildet ble bra uansett

DSC_0103.jpg

Vanvittig bra bilde egentlig :lol: Så talende :lol:

Skrevet
Jeg bare elsker det bildet jeg.. :lol:

Det var jo et pent bilde. :)

Han minnet litt om en husky eller noe på bildet, så jeg ble litt overrasket da jeg sjekket bloggen din. :D

Vanvittig bra bilde egentlig :D Så talende :)

Takk! :lol:

Skrevet

Veit egentlig ikke heeelt hva som skjedde her :)

Leke1209238.jpg

Dette skulle bli ett vakkert portrett, tok ikke helt med i beregninga at bikkja hadde kjeften full av gress hehe

Leke0508036.jpg

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Bilde av en nydelig, elegant groenendael som traver pent av gårde :lol:

Rina036.jpg

Og et portrettbilde gone horribly wrong:

rinasmiler.jpg

(nei, det er ikke så skummelt som det ser ut til *ler* Jenta måtte bare gjespe, og jeg trykket på avløseren i akkurat rett øyeblikk :) )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...