Gå til innhold
Hundesonen.no

Festivalsommer '09?


Aya

Recommended Posts

Prodigy er jo bekreftet til Hove i år, så det frister uten tvil å dra dit igjen.

Men vet ikke ennå, har nok med hundeutstillinger denne sommeren tror jeg. I fjor dro jeg rett fra utstilling på Morokulien til Hove. Noen dager etter Hove dro vi ut på utstilling igjen..Ble litt mye camping husker jeg :lol: Men det var jo veldig morsomt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg kommer meg på Midnattsrocken. Bandene som foreløpig skal dit er Deep Purple, Kaizers Orchestra, Twisted Sister og CC Cowboys. Egentlig så gleder jeg meg mest til sistnevnte band :)

I tillegg skulle jeg ønske jeg kom meg på Skiippagurrafestivalen. de som (foreløpig) skal dit er Hellbillies, DeLillos, Valravn og TheBlackSheeps :) Det er de to førstnevnte jeg vil se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saatan altså, jeg skulle gjerne dratt til Arvika. Depeche OG NIN. Skal på Depeche i norge, samme dagen som NIN spiller i Arvika.... Håper på NIN reveal her i Norge da! Kanskje kanskje ettellerannet... Holder kortene åpne for alt som kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prodigy er jo bekreftet til Hove i år, så det frister uten tvil å dra dit igjen.

Åh, jeg følger tydeligvis ikke med jeg! Men hvis de kommer så må jeg ta turen ut til Hove den dagen :) Det er bare 15min kjøretur herfra, så da kan jeg jo ikke la vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi-oi-oi, jeg vil også se prodigy, kaizers, Depeche mode, cc cowboys og coldplay!

Jeg skal på Fusion i Tyskland. Vet ikke hvem som spiller, eller hvilken type musikk det er engang. Men jeg og en del venninner fra Bergen leier en bil og kjører nedover, og noen av de var der i fjor og stortrivdes. Tror det blir bra :whistle:

Ellers skal jeg på Kanalrock, som er type punk-festival i Horten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg ska på ungkaren, quarten, kanskje ein svip innom skånevik bluesfestival, contryen, rootsen og somerfestivalen i vikedal og må også en tur på rudskogen. Har planer om mye, så får vi se hvor mye jeg faktisk reiser på :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg ska på ungkaren, quarten, kanskje ein svip innom skånevik bluesfestival, contryen, rootsen og somerfestivalen i vikedal og må også en tur på rudskogen. Har planer om mye, så får vi se hvor mye jeg faktisk reiser på :whistle:

Husk at hovedtreffet er på Våler i år da :lol:

Jeg har ihvertfall sikret meg bilett til sommerfestivalen i Selbu, også blir det muligens Våler en tur :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...