Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

På hundedelen av forumet har vi overskriften "min hund" hvor alle kan lage egen tråd til hunden sin, er det mulig å lage det samme på hestepraten? så får man presentert hesten og vist fram bilder av den også...Veit vi er flere som vil lage slike tråder, men ikke gjør det fordi det blir så mye rot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo sånn tidligere, da doggis var hundesonen (og kattesonen, og hestesonen og hvadetnåikkevarsonen); de aller fleste av disse hadde underforum som hesteprat, min hest, osv osv. Jeg trodde at litt av greia med at doggis ble doggis, var at forumet skulle være et hundeforum, og at de andre forumene levde litt "på nåde", siden de ble lagt litt ned liksom? Jeg for min del syns det er greit nok med kun hund, og man har jo tross alt forum hvor man kan snakke om andre dyr. Får man tilbake mange av de gamle forumene, tror jeg aldersgjennomsnittet på brukerne vil synke noe, og det er jeg ikke interessert i.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ærligtalt ikke at alderen på medlemmene synker forde om det blir lagt til noen "min hest", "min katt" eller "min kanin" tråder på underforaene her altså...

Tja, den økte i alle fall da de fora forsvant.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke bare være sånn at når du trykker på feks. hesteprat så kommer det opp underforum som du kan trykke på i stede for at alt blir blandet? "Min hest", "Minnelund" osv.?

Sånne underforum som det kommer opp på feks. hundesport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et hundeforum, jeg synes det skal få være slik det er.

Når det først er heste, katte, gnager, kanin og fugle-soner kan man vell ha underforum sånn som på hundesport vell?

Det blir jo egentlig ikke noe forandring, bare ryddigere for de som bruker de andre diskusjons-forumene.

Hvis det bare skal være ett hundeforum, hvorfor har vi egentlig 'generelt' og 'andre dyr' da egentlig? Jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det først er heste, katte, gnager, kanin og fugle-soner kan man vell ha underforum sånn som på hundesport vell?

Det blir jo egentlig ikke noe forandring, bare ryddigere for de som bruker de andre diskusjons-forumene.

Hvis det bare skal være ett hundeforum, hvorfor har vi egentlig 'generelt' og 'andre dyr' da egentlig? Jeg bare lurer.

Er akkurat det jeg mener også...hadde vært mye mer ryddig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med wilma og Ailostaff! det blir mer oversiktelig og vi slipper og rote til med tråder i hytt og gevær <_<

selv om det er hundeforum er det jo brukere på underforuma forde, og det er ikke en total endring. og snakker om at alderen gikk opp når de forsvant, men foruma er jo fortsatt der :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhnei, doggis er jo så bra nå. Hvis man først begynner med noen underforaer, kommer det helt sikkert ønske om ytterligere etterhvert. Til slutt er det et nytt dyresonen. <_<

Helt enig..!

Jeg synest også doggis er bra som det er, men det gjør vel ikke så mye om det bare er en presentasjontråd i de andre underforumene?

Det var så lite aktivitet på de underforumene når de var her, så jeg ser ikke vitsen. Syns heller at de som ønsker lage en tråd om f.eks. hesten sin, kan legge den under Hesteprat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se nytten med "mitt dyr"-underforum, men kanskje ha en avstemnig om det.. feks at man ikke oppretter det for hest om det er færre enn 15 stk som ønsker det eller noe slikt?

Andre underkategorier er vel ganske uaktuelt, da de andre dyreforumene bare er "tilleggstjenester" som henger litt igjen fra det var dyresonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...