Gå til innhold
Hundesonen.no

Tulleannonse av hunden din


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

BAMSEHUND SELGES! KJEMPESØT!!

smilebrumme.jpg

På grunn at jeg ikke kan gi den det den krever (er ikke mye altså!!) også er jeg allergisk og den nye mannen og hunden er også allergiske, så må jeg selge bamseunden min (også kjent som St. Bernerhund eller noe sånn).

Passer best hos hjem i klassiske farger (sort, hvitt) og med peis, men ikke noe krav.

Kjempesnill når hun ikke er våken!

Hadde planer om å trene lydighet med henne så hun blir veldig lydig altså! Kan allerede kommandoer som "Sitt" og "kjeften på deg" og "slipp beinet mitt plis."

Er 100% husren bortsett fra et par-tre-fire daglige uhell.

Lovende vakthund!! Røyter masse men er bare å barbere henne hvis du ikke liker pelsstell. Krever ikke tur eller noe sånn, perfekt kosehund på soffan samtidig som den tar seg av smuler og sånn!

Alle syns den er skikkelig søt. Hun er dame og kan få nusselige babyhunder hvis du er heldig! Hun blir veldig stor, så er fin ridehund for barn eller små voksne.

Selges med støvsuger, øreklokker og rustning. Haster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To aussier selges da vi ikke lenger har hverken ork, lyst eller tid til å ta oss av dem.

Jentehunden er 5 år gammel, har aldri lært å ha 4 bein i bakken, og hun hopper som en gal hele tiden. Kan være kjekt med susp. I tilegg gjeter hun kattene, slik at du aldri lenger trenger å ha kontroll på dem selv. Hun okkuperer sofaen så fort hun kan, og forlanger kos. Ellers kan hun kreve det på en litt mindre hyggelig måte. Løper du fra henne, så henter hun deg inn igjen. Og forteller deg hvordan du skal oppføre deg. Det samme skjer om du leer deg litt rart.

Ikke har hun hale heller, men dette er jo bare en fordel. Det samme med bjeffinga hennes. Den skremmer uvedkommende (og velkomne) temmelig hurtig.

2008074.jpg

Hun er forøvrig også en god vakthund!

2008075.jpg

Hannhunden er en mester i å åpne dører, og lufter seg selv på denne måten. Han er 3 år gammel, og dette er beint umulig å få gjort noe med. I tilegg angriper han alle han ikke kjenner, og ber dem dra en viss plass. Har du vært så dum å ikke rydde inn igjen etter deg fra bord og benker, så fikser han dette for deg også. I tilegg kan du regne med han stikker av på tur, og gir deg en ekstra trimrunde på denne måten. egentlig tenker han kun på deg vettu.

Hannhunden bjeffer også mye, men dette ER vakthunder. Sånn er det bare.

Det er forøvrig også sagt at begge disse hundene er fra farlige linjer, så trenger du hunder til å eskytte deg, så er disse perfekt. Det eneste negative med dem, er at de ikke kan få valper. Perfekte avlshunder hadde det jo vært! LINJEavl gir jo kun godt resultat!

190309_026.jpg

Begge to er glade i andre hunder, så lenge de hører på dem.

Selges høystbydende. Vinnerbudet er det høyeste innen 6 dager og 5 timer. Fra NÅ!

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet opp-pussing av bad må jeg desverre selge mine hunder event. bytte dem i løveføtter i gull til å ha på badekar.

Det dreier seg om brukshunder av gode linjer. Hund A benyttes mest i kjøkkentjeneste. Den er i hendig bord-format. Riktignok er den inkompatibel med alt besøk og fremmede for ikke å snakke om andre hunder men det er bare å la være å ta den ut samt å ha litt på kontoen for å betale for tort og svie til besøk som blir skadet (skadeomfang blir sjeldent stor, vi har investert mye i tannfjerning). Den er derimot uvurderlig til kjøkkentjeneste. Smuler som faller av tallerken, enten det havner på bord eller gulv fjernes omhyggelig og effektivt. Denne hunden bidrar mye til sparing. Ikke behøver man oppvaskmaskin, ikke behøver man å bruke varmt vann til oppvask ei heller vaskemiddel. Denne modellen tar seg av all oppvask. En ekstra bonus er slimlaget som påføres tallerkener, de glir mye lettere mot hverandre hvilket letter stablejobben veldig (kjøkkentjeneste-brukshunden er desverre ikke så god på stabling, men man kan ikke få alt). Med nok oppvask så har man heller ingen utgifter til foring.

Hund B er en bidet hund. Ypperlig for de som alltid har ønsket seg en bidet men ikke har hatt råd eller plass på badet. Den passer også veldig godt til helsefreaker som er redd for bakterier og engster seg for hygienen hos andre. Bidet hunden, populært kallt skrittslikkern, utgjør også en massiv innsparing i dopapir. I tillegg garanterer den at alle gjester blir grundig rengjort før de får kommet inn i stua - en uvurderlig brukshund m.a.o. Bidet hunden kan også tjenestegjøre som løpende fuglehund så den bør være velegnet for jegere. Videre er den glad i å rulle seg i ting den finner i naturen, så den er også en ypperlig wunderbaum (økologisk type, ingen kunstige tilsetninger).

Begge hunder er stille. Kjøkkentjeneste hunden kan en rekke kommandoer av unyttig type mens bidet-hunden vet knapt hva den heter slik at man står fritt å velge nytt navn til den. Kjøkkentjenestehunden er en god klatrer, den kan apport så med litt ekstra innsats kan den sikkert også brukes til eplehøsting, få ned katter av trær, sette opp paraboler etc.

Forresten - fantastisk tråd! Den bør etterhvert flyttes opp til de låste trådene som aldri blir borte, himmel så mye jeg har ledd... og så de bildene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irsk Soft Coated Weaten Terrier, tre år selges grunnet allergi. Han heter Tassen og er veldig søt og grei mot folk han kjenner + blonde, unge damer. Han har allergivennlig pels, så allergi slipper du å bekymre deg for!

Han bjeffer når det kommer folk, så dette er en ypperlig vokthund! Han er lettlært så lenge det ikke er forstyrrelser rundt, og har blitt trent litt i agility! Til det er han kjempeflink, bortsett fra hopp-, tunell- og felthindrene, pluss at han liker å løpe litt rundt på banen.

Tassen har fått BIR og BIG4 på valpeshow, så dette kan bli en ekte utstillingschampion, så lenge du lærer han av uvanen å bite dommeren i leggen.

Han er grei og rolig, bortsett fra når han er ute og av og til inne. Han er svært leken og liker å boffe på og lekebite barn når de løper. En riktig hjerteknuser!

*klipp*

Han kan dra litt i båndet, men da er det bare å rykke litt, så går han pent en liten stund.

Han har verdens mykeste pels, men den er litt flokete nå grunnet stress på jobben. Jeg vil anbefale å enten klippe eller børste ham. Da skal dere se hvor vakker han er!

Tassen blir gjerne med på tur, så lenge det ikke er for langt eller bratt eller vått eller kaldt eller varmt!

*klipp*

Koser seg på tur, ja!

:):)

Bildet av Luna som liten:

20kxjco.jpg

2ik4dh2.jpg

Herlig valg av bilder, hehe..

BAMSEHUND SELGES! KJEMPESØT!

smilebrumme.jpg

På grunn at jeg ikke kan gi den det den krever (er ikke mye altså!) også er jeg allergisk og den nye mannen og hunden er også allergiske, så må jeg selge bamseunden min (også kjent som St. Bernerhund eller noe sånn).

Passer best hos hjem i klassiske farger (sort, hvitt) og med peis, men ikke noe krav.

Kjempesnill når hun ikke er våken!

Hadde planer om å trene lydighet med henne så hun blir veldig lydig altså! Kan allerede kommandoer som "Sitt" og "kjeften på deg" og "slipp beinet mitt plis."Er 100% husren bortsett fra et par-tre-fire daglige uhell.

Lovende vakthund! Røyter masse men er bare å barbere henne hvis du ikke liker pelsstell. Krever ikke tur eller noe sånn, perfekt kosehund på soffan samtidig som den tar seg av smuler og sånn!

Alle syns den er skikkelig søt. Hun er dame og kan få nusselige babyhunder hvis du er heldig! Hun blir veldig stor, så er fin ridehund for barn eller små voksne.

Selges med støvsuger, øreklokker og rustning. Haster!

:):):P:P:P

Utrolig mye bra her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St.bernhard selges.

St.bernhardsgutt på 5 år med TOPP stamtavle selges. Hundens far er INT NORD UCH og er HDAA fri. Mor er ikke. Hun har C på hoftene, men det går bra fordi stamtavla hennes bakover har mange AM CH og mange fine tittler.

Gutten, som av og til lyder navnet Hooch har selv E grad på hoftene, men han er glad fordiom. Denne hunden kan du selvfølgelig bruke i avl pga. stamtavla hans. Også er han så snill og søt. Han røyter en hel del, og sikler, men det er bare sjarmerende. Han har ikke så godt hundespråk - men det har blitt bedre med tiden, så det trenger du ikke å bekymre deg over. Han har 100 % herlig gemytt, er registrert i NKK, vaksinert og er chippet.

Velger du denne gutten, blir folk imponerte. Han er en stor gutt, så folk kan komme til å glane en god del. Han er 65 kg - så når du går på tur med han kan det være lurt å ha på seg beskyttelsesklær da han siden han er så stor drar mye i båndet. Det går ikke an å lære en så stor hund å gå i bånd.

Gi bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St.bernhard selges.

St.bernhardsgutt på 5 år med TOPP stamtavle selges. Hundens far er INT NORD UCH og er HDAA fri. Mor er ikke. Hun har C på hoftene, men det går bra fordi stamtavla hennes bakover har mange AM CH og mange fine tittler.

Gutten, som av og til lyder navnet Hooch har selv E grad på hoftene, men han er glad fordiom. Denne hunden kan du selvfølgelig bruke i avl pga. stamtavla hans. Også er han så snill og søt. Han røyter en hel del, og sikler, men det er bare sjarmerende. Han har ikke så godt hundespråk - men det har blitt bedre med tiden, så det trenger du ikke å bekymre deg over. Han har 100 % herlig gemytt, er registrert i NKK, vaksinert og er chippet.

Velger du denne gutten, blir folk imponerte. Han er en stor gutt, så folk kan komme til å glane en god del. Han er 65 kg - så når du går på tur med han kan det være lurt å ha på seg beskyttelsesklær da han siden han er så stor drar mye i båndet. Det går ikke an å lære en så stor hund å gå i bånd.

Gi bud.

Akkurat hva jeg ser etter! Hva med 20,000kr..? Jeg kommer jo til å tjene masse på han i avl gjør jeg ikke? Det er jo bare å slippe han ut i en hage med masse tisper med løpetid! Og så har jeg en unnskyldning til å kjøpe barneplaster til å sette på skrubbsårene jeg får etter en tur med han..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil selge min søte hannhund. Jeg tror han er omtrent 2 år nå.

Han er blandingshund, som kommer til å gjøre deg kjempebra i utstilling. Vi fant han på gata for et år siden, så vi vet ikke hvem som er foreldrene hans. Han ble kastrert i fjor, og taklet det kjempefint. Han har gode linjer, så han vil nok bli en fin avlshund.

Han er kjempesnill mot både mennesker og dyr, bortsett fra hannhunder og valper. Han er ikke så glad i dyr som er større enn han, eller små nok til at han greier å fange dem. Han har hatt noen utfall mot barn, men det har gått bra nesten hver gang. Han er mindre glad i voksne.

Han er snill ute, hvis man ikke møter noen. Inne er han snill så lenge han ikke blir tatt på eller snakket til.

Jeg har dessverre ingen bilder av han, siden han ikke er så fotogen, men bare spør vis du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hva jeg ser etter! Hva med 20,000kr..? Jeg kommer jo til å tjene masse på han i avl gjør jeg ikke? Det er jo bare å slippe han ut i en hage med masse tisper med løpetid! Og så har jeg en unnskyldning til å kjøpe barneplaster til å sette på skrubbsårene jeg får etter en tur med han..!

20.000 nok i cash og han er din ! Du kommer til å tjene grovt på han, og iallefall tjene opp de 20k du betaler for han. Desto mer du parrer han, desto bedre er det - for da har du råd til medisiner til han, og medisiner til deg når du ramler og slår deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.000 nok i cash og han er din ! Du kommer til å tjene grovt på han, og iallefall tjene opp de 20k du betaler for han. Desto mer du parrer han, desto bedre er det - for da har du råd til medisiner til han, og medisiner til deg når du ramler og slår deg.

hehehe! Tenkte første kullet skulle bli med Tinka.. hun er jo nesten 6 måneder så hun får nok løpetid snart! Og da er det jo bare å parre i vei, en St.Bernhard og Phalene vil jo selve grovt! Og siden det er en miniatyr i parringen kan jeg vel ta nesten 20,000 per valp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe! Tenkte første kullet skulle bli med Tinka.. hun er jo nesten 6 måneder så hun får nok løpetid snart! Og da er det jo bare å parre i vei, en St.Bernhard og Phalene vil jo selve grovt! Og siden det er en miniatyr i parringen kan jeg vel ta nesten 20,000 per valp!

Du kan jo starte med å lage en ny rase. Hva med Saint Phalene ? 6 mnd, ja da burde løpetiden snart komme - så da er det bare å kjøre på. Jo før jo bedre. Når jeg tenker meg om, kommer du til å tjene så grovt på dette at jeg tror heller jeg bare vil sette han tu på for til deg. Så kan jeg få halve du tjener på hver valp. Fin avtale det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNILL CHIHUAHUA TISPE GIS BORT GRUNNET STØRRELSE!

Den snille chihuahuan min Selma omplasseres nå, fordi hun har blitt noe stor. Når vi går til hytta blir hun rett og slett for tung å ha i veska. Jeg blir nøtt å kjøpe en tinitainy tikåpp chi istedet, da de blir i en mindre størrelse.

Selma er 5 måneder gammel og kan allerede sitt på kommando. Jeg sier bare SITT og så setter hun seg. Kan brukes til lydighet og agilety (hopper hele tiden). Du får med 24 for små kjoler, 2 par drillpike-støvler og cowgirlhatt med glitter.

Hun er litt "mye" hund, så jeg gir sovetabletter når hun er innendørs. Da får jeg en rolig hund inne, så får hun heller leke ute.

Se så søt og rolig:

Firefox_wallpaper-39.png

Ta kontakt om du vil ha denne skjønne Chihuahuan!

Edit: Kan selvfølgelig brukes i avl.

Edit2: Hun er også selvfølgelig renraset da hun er registrert i F.O.D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNILL CHIHUAHUA TISPE GIS BORT GRUNNET STØRRELSE!

Den snille chihuahuan min Selma omplasseres nå, fordi hun har blitt noe stor. Når vi går til hytta blir hun rett og slett for tung å ha i veska. Jeg blir nøtt å kjøpe en tinitainy tikåpp chi istedet, da de blir i en mindre størrelse.

Selma er 5 måneder gammel og kan allerede sitt på kommando. Jeg sier bare SITT og så setter hun seg. Kan brukes til lydighet og agilety (hopper hele tiden). Du får med 24 for små kjoler, 2 par drillpike-støvler og cowgirlhatt med glitter.

Hun er litt "mye" hund, så jeg gir sovetabletter når hun er innendørs. Da får jeg en rolig hund inne, så får hun heller leke ute.

Se så søt og rolig:

Firefox_wallpaper-39.png

Ta kontakt om du vil ha denne skjønne Chihuahuan!

Edit: Kan selvfølgelig brukes i avl.

Hahah digger chihuahuaen din! Utrolig bra salgstriks må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNILL CHIHUAHUA TISPE GIS BORT GRUNNET STØRRELSE!

Den snille chihuahuan min Selma omplasseres nå, fordi hun har blitt noe stor. Når vi går til hytta blir hun rett og slett for tung å ha i veska. Jeg blir nøtt å kjøpe en tinitainy tikåpp chi istedet, da de blir i en mindre størrelse.

Selma er 5 måneder gammel og kan allerede sitt på kommando. Jeg sier bare SITT og så setter hun seg. Kan brukes til lydighet og agilety (hopper hele tiden). Du får med 24 for små kjoler, 2 par drillpike-støvler og cowgirlhatt med glitter.

Hun er litt "mye" hund, så jeg gir sovetabletter når hun er innendørs. Da får jeg en rolig hund inne, så får hun heller leke ute.

Se så søt og rolig:

Firefox_wallpaper-39.png

Ta kontakt om du vil ha denne skjønne Chihuahuan!

Edit: Kan selvfølgelig brukes i avl.

Er det lenge til hun får løpetid eller? Naboen har en liten guttevalp sjivavva og han vil ha en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo starte med å lage en ny rase. Hva med Saint Phalene ? 6 mnd, ja da burde løpetiden snart komme - så da er det bare å kjøre på. Jo før jo bedre. Når jeg tenker meg om, kommer du til å tjene så grovt på dette at jeg tror heller jeg bare vil sette han tu på for til deg. Så kan jeg få halve du tjener på hver valp. Fin avtale det ?

Supert det! Dette kommer til å selge bedre enn doodlene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge til hun får løpetid eller? Naboen har en liten guttevalp sjivavva og han vil ha en kjæreste.

Ja, tror hun har fått løpetiss allerede. Hun har iallefall begynt å grave hull i bakken. (Er det ikke sånn man skjønner at hunder har løpetiss? Når de graver "reder"???)

:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kjøper sjivavaen til Sara, kan jeg få låne st.bernharden din i avl da? Betaler godt altså for jeg tror at stsjivavva blir kjempe fine.

Ja.. men vi må jo også avle på St. Phalene kullet da.. det er vel bare noen år til det blir noe å avle på der også St. Phalene Chihuahua må jo selve super bra! Men nå er det sånn at jeg bare får ha St. Bernharden på fór da.. for det ble litt mye penger å tjene på han, ihvertfall for bare en person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er litt "mye" hund, så jeg gir sovetabletter når hun er innendørs. Da får jeg en rolig hund inne, så får hun heller leke ute.

:) :) :)

Tibetansk spaniel selges

annonse1.jpg

Det er med tungt hjerte jeg må selge min 2 år gamle hannhund grunnet allergi. Han bjeffer nesten ingenting, ikke når det ringer på døra engang, han bare hyler og skriker litt i begynnelsen fordi han er så glad. Inne er han ellers snill og rolig, og noen ganger kan han ligge i hele ti minutter på plassen sin når han får beskjed om det, før han begynner å åle seg sakte og sikkert ut av senga si, og ligger og ruller på gulvet til han får oss til å le og si at han ikke trenger å ligge der lenger. Søtingen. Han er vant med katter og som oftest snill med dem, men det hender at han kaster seg oppå dem og blir liggende der en stund til katten er flat. Han er veldig lydig også, kan både sitt og dekk, selv om han av og til legger seg når man sier sitt da. Han kommer alltid på innkalling så lenge han ikke står med nesa i grøfta, noe han gjør stort sett hele tida. Vi har gått på grunnferdighetskurs hos Canis hundeskole, hvor vi lærte blant annet utgangsstilling, som illustrert på bildet:

annonse2.jpg

Han har bare en testikkel i pungen, men han er jo så fin, og en full mann vi møtte på Hurtigruten sa at jeg burde finne en tispe til ham så de kunne få valper, så jeg regner med at han er fint avlsmateriale likevel.

annonse3.jpg

Pris: 20 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...