Gå til innhold
Hundesonen.no

Sirpa


eple

Recommended Posts

Her følger bilder av lille tispevalpen jeg hentet fra Finland i går! Vi har ikke bestemt kallenavn ennå, men det kommer nok snart. Hun er helt herlig, leken, kosete, tillitsfull og nysgjerrig :P Hun sov gjennom hele natten og har gjort sitt fornødne utendørs i morges etter frokost. Håper den gode trenden fortsetter! På flyplassen og på de to flyturene var hun helt eksemplarisk, satt og kikket på menneskene som gikk forbi eller sov. På flyturene laget hun ikke en lyd!

2803200908406c9f0c1d3c5245e18c.jpg

280320090820b44c5cbafa4f40ecaa.jpg

280320090859af586bd1e6c94cfd88.jpg

2803200908399512e0ffe86949638c.jpg

Akkurat nå ligger hun på lading :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Så fantastisk søt!

Og hun høres jo ut som en drøm :P Har enda memory-loss fra den grusomme valpetida hvor valpen hadde diare i flere uker og jeg måtte opp om natta x-antall ganger. Heldig er du! :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda memory-loss fra den grusomme valpetida hvor valpen hadde diare i flere uker og jeg måtte opp om natta x-antall ganger. Heldig er du! :icon_cry:

Og heldigvis er ikke alle valpetider slik :P Både gulelang og blåkort har vært ekstremt greie og fine valper igjennom sin valpetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :icon_cry: Vi koser oss masse med henne!

Så herlig hun ser ut! Gleder meg til å følge utviklingen hennes. Hva er tiltenkt bruk?

Tenkte å trene agility og lydighet (ikke konkurranse tror jeg) og drive litt med utstilling. Foreløpig er tanken at utstilling blir lokalt. Men først skal det bli valpekurs og sosialisering for alle penga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sirpa blir snart 11 uker og er en veldig trivelig og grei valp - helt objektivt selvsagt :blink: Hun har fått leke et par ganger med dobermannen Tia som er et par uker eldre. Her er Charpi sine blogginnlegg fra treffene: http://tiapia.blogspot.com/2009/04/litt-bi...-play-date.html og http://tiapia.blogspot.com/2009/04/blog-post_5175.html

Påskeferie

140420091226b774ceb373354a22bb.jpg

Tur på Fløifjellet i finværet i går

140420091212aefbfd4955b746e0b4.jpg

140420091258b80adec47bb649818b.jpg

1404200912430321ea4c2140497797.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bare helt herlig! :icon_confused: Den søteste lille korthårs collie jeg noengang har møtt :yes:

Så skjønn! :icon_confused:

Veldig søt ;) Lykke til videre med henne!

Tusen takk, vi er såå stolte "foreldre" ;) Kommer du på rothaugentreffet i kveld Mette? Vi hadde tenkt oss der, sammen med en venninne og hennes 2 hunder :P Også prøver jeg å overtale Charpi :P

Morro å se dotten igjen :P

Vi hadde koselig reisefølge da så lenge det varte :hug:

Ja, det var kjekt å ha selskap på flyturen! Kommer dere på dobbelutstillingen eller, vi har tenkt å miljøtrene litt der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, vi er såå stolte "foreldre" :hug: Kommer du på rothaugentreffet i kveld Mette? Vi hadde tenkt oss der, sammen med en venninne og hennes 2 hunder :yes: Også prøver jeg å overtale Charpi :icon_confused:

Kanskje det. Skal ikke se bort ifra det ;) Får høre med min bedre halvdel, vi tenkte å gå tur sammen i dag men er ikke noe dumt å gå utover der. Fint vær og greier så ingen dum idè :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg er ikke særlig god fotograf, så jeg tar meg den frihet til å linke til andre som tar fine bilder av min lille valpis!

Her er bilder fra møte med anebanana og amigo fra 03.05:

http://doggis.no/forum/index.php?showtopic=43909

Og jeg har lusket i Charpi sin blogg; hun har lagt ut bilder fra playdate 13.05 :rolleyes2:

http://tiapia.blogspot.com/2009/05/playdate-med-ida.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...