Gå til innhold
Hundesonen.no

på lørdag


athene

Recommended Posts

var vi familien på city nord.

vi stod og venta på 2 taner som var på helgetur i byen da kom det ei dame og en mann inn i butikken og gikk inn i mat butikken med en valp.

jeg stod og venta på at de skulle kastes ut men nei da. de fikk visst lov til det.

hunden var ikke skjult han lå i henden på fyren tar jeg ikke feil tror jeg det var en pomm valp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å bære med meg Hera inn på en butikk en dag og se hvor lenge jeg får være der.. :D

Jeg har store planer om å ta med Tinka i fjellsekk på et kjøpesenter. Det blir jo akkurat det samme som de som har små hunder og putter de i veska. Eneste forskjellen er at det blir litt tyngre for meg, men hva så? Dog tror jeg Tinka kommer til å bli veldig forvirra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store planer om å ta med Tinka i fjellsekk på et kjøpesenter. Det blir jo akkurat det samme som de som har små hunder og putter de i veska. Eneste forskjellen er at det blir litt tyngre for meg, men hva så? Dog tror jeg Tinka kommer til å bli veldig forvirra.

Stakkar Tinka.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om disse innleggene er ment som sarkasme mot f.eks meg som har hatt hunden med inn på en matbutikk så har jeg bare hatt med meg Pito inn på butikk når jeg absolutt MÅ.

F.eks hvis jeg og henne trasker i byn og jeg er kjempetørst og skal rett inn og kjøpe noe vann.

Det finnes INGEN hundeparkering (som mange av butikkene så flott sa de skulle skaffe seg) og jeg kommer IKKE til å binde henne utenfor.

Ikke har jeg noen som kan stå utenfor å holde henne for meg mens jeg er inne heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om disse innleggene er ment som sarkasme mot f.eks meg som har hatt hunden med inn på en matbutikk så har jeg bare hatt med meg Pito inn på butikk når jeg absolutt MÅ.

F.eks hvis jeg og henne trasker i byn og jeg er kjempetørst og skal rett inn og kjøpe noe vann.

Det finnes INGEN hundeparkering (som mange av butikkene så flott sa de skulle skaffe seg) og jeg kommer IKKE til å binde henne utenfor.

Ikke har jeg noen som kan stå utenfor å holde henne for meg mens jeg er inne heller..

Det er ikke ment som sarkasme i det heletatt fra min side iallefall. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om disse innleggene er ment som sarkasme mot f.eks meg som har hatt hunden med inn på en matbutikk så har jeg bare hatt med meg Pito inn på butikk når jeg absolutt MÅ.

F.eks hvis jeg og henne trasker i byn og jeg er kjempetørst og skal rett inn og kjøpe noe vann.

Det finnes INGEN hundeparkering (som mange av butikkene så flott sa de skulle skaffe seg) og jeg kommer IKKE til å binde henne utenfor.

Ikke har jeg noen som kan stå utenfor å holde henne for meg mens jeg er inne heller..

Er ikke ment som sarkasme mot deg. Om jeg faktisk gjennomfører det, er det bare fordi jeg vil vise hvor idiotisk det er at små hunder får lov til å være med inn på kjøpesenter, mens store ikke får lov. Det altså ikke frekt ment mot deg, men mot samfunnet, hehe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men små hunder har ikke lov til å være med inn på kjøpesentre.

Det er bare det at det er litt lettere for oss og "bryte loven" fordi at vi har så små hunder at vi kan gjemme den på armen.

Det er noen ganger n år jeg går ute med Pito under armen så går det folk forbi og akkurat i det de snisser meg så sier de "å GUD så jeg kvapp! Jeg trodde det var en bamse jeg" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde aiwa med meg inn på postkontoret en gang her i kleppestø også stiller det seg en dame bak meg også var hun redd hunden(kunne hun ikke gåt i den andre skranken da? gammle nek altså) så står hunder og syter over at hunden er der inne, mens damen bak skranken gadd ikke bry seg, jeg bare sa at det er vell bedre at hun står her inne med meg og er rolig, enn at hun står utenfor å syter og bjeffer forde at jeg går fra hunden vell. men gammla gav seg ikke før jeg var ferdig med mitt og gikk ut.

kan no ikke være forbudt å ta hunden med inn på et postkontor vell(de selger jo ikke mat der da).

enda gøyere er det å se når folk stirrer på deg når du går inn på baksiden av senteret med 4 hunder(eneste stedet hvor det ikke er klistret opp hunder forbudt skilt). så bare går vi ret igjennom hele senteret og ut i andre enden"sosialtrening" kaller vi det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda gøyere er det å se når folk stirrer på deg når du går inn på baksiden av senteret med 4 hunder(eneste stedet hvor det ikke er klistret opp hunder forbudt skilt). så bare går vi ret igjennom hele senteret og ut i andre enden"sosialtrening" kaller vi det. :D

hehehehehehhehehehehehehehehhe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...