Gullen Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Da er Mona og Bella på tur sørover til Rakkestad for å parre Bella med Ola. Prøven de tok i dag viste at de optimale dagene nærmer seg. Kanskje står ikke Bella i dag, men sannsynligvis i morgen. Så da var det bare å dra. Mona kom til Heimdal Dyreklinikk ferdigpakka og klar til å dra hvis prøvene skulle vise at Bella var klar for Ola. Håper bare at kjøreturen går bra, uten uhell av noe slag. Mona har fått streng beskjed fra meg om at ho ikke får lov til å svare på sms mens ho kjører. Så får jeg bare håpe at ho hører på mora si...denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Vi krysser fingrene! Jeg får svare Mona på det hun spør her om på SMS, og Gullen, jeg skal be henne svare først når hun stopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Spennende! Håper at turen og paring går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Spennende! Håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Krysser fingrene for at alt går supert! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 *kryss kryss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Spennende, noen som vet hvor i rakkestad denne hannen bor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Gleder meg veldig,først til om det blir valper,så hvor mange,kjønn osv. Flotte foreldrene in spe hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Spennende, noen som vet hvor i rakkestad denne hannen bor?? Det er bare en oppdretter/hannhundeier av rasen i Rakkestad, så enten vet du hvem det er, eller så gjør du det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 ok... jeg bor jo nesten i rakkestad selv, så kunne hende at jeg visste hvor denne oppdretteren holdt til hen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 6. April 2009 Rapporter Share Skrevet 6. April 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Tusen takk for alle lykkeønskninger! Har blitt 1 stk. vellykket paring i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Tusen takk for alle lykkeønskninger! Har blitt 1 stk. vellykket paring i dag. Kjekt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Det er bare en oppdretter/hannhundeier av rasen i Rakkestad, så enten vet du hvem det er, eller så gjør du det ikke. kanskje litt unødvendig å være så frekk, når ho bare lurrer på hvor de holder til ikke alle som veit at det bare er en hanhundeier der! har disse noen hjemmeside man kan ta en titt på da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Tusen takk for alle lykkeønskninger! Har blitt 1 stk. vellykket paring i dag. Å så flott! Da er dere liksom i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 har disse noen hjemmeside man kan ta en titt på da?? Kennel-Hiselfoss Mer om Ola under "champions" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 kanskje litt unødvendig å være så frekk, når ho bare lurrer på hvor de holder til ikke alle som veit at det bare er en hanhundeier der! har disse noen hjemmeside man kan ta en titt på da?? På hvilken måte var det frekt svart? Kjekt da! Å så flott! Da er dere liksom i gang! Så bra Takk, jeg håper det går like fint i morgen. Jeg har allerede begynt nedtellingen til ultralyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 bernere er jo skikkelig fine da! sansen for dem fin hjemmeside:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Takk, jeg håper det går like fint i morgen. Jeg har allerede begynt nedtellingen til ultralyd! Man kan vel aldri være for tidlig ute? *flir* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 kanskje litt unødvendig å være så frekk, når ho bare lurrer på hvor de holder til ikke alle som veit at det bare er en hanhundeier der! har disse noen hjemmeside man kan ta en titt på da?? Nå står alle opplysninger om farens navn i første svar, så om en virkelig vil vite hvem det er kan en jo ta et kjapt googlesøk og finne det ut? Og selv avgjøre om en kjenner person og hund? Men det var kanskje frekt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Nå står alle opplysninger om farens navn i første svar, så om en virkelig vil vite hvem det er kan en jo ta et kjapt googlesøk og finne det ut? Og selv avgjøre om en kjenner person og hund? Men det var kanskje frekt det også. Veldig frekt. Skjerp deg! Fra spøk til revolver: vi krysser fortsatt fingre for at det blir valper, vi vil jo se fine X'en-halvsøsken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar