Gå til innhold
Hundesonen.no

Ellie og Kahlo i stallen


Raksha

Recommended Posts

Vi har fått være med Ellie og eier på hestebesøk i dag, og sånt blir det jo bilder av.

Først et par av "hovedpersonen" selv:

Bestas

3380403864_5f141be332.jpg

3380403142_6c0a608533.jpg

Kahlo har fått øye på en hest:

3379748887_a2fa0419dd.jpg

Livsglede på Riesenvis:

3380566604_1bf3604360.jpg

Vakker liten dame:

3379758289_0436c759be.jpg

Tøffest på avstand i starten:

3379756193_8540113f60.jpg

Men tødde rimelig fort opp:

3379755621_42754d0dcc.jpg

"Kahlo! Vettuhva?!"

3380571392_5908414a3f.jpg

"Jo atte, nå skal du høre:

3379752825_58c07083fd.jpg

*hvisketiske*hestebæsj*hvisketiske*spise*hvisketis

ke*

3380570392_2825f4a117.jpg

"Ææææææææææææsj!"

3379753899_9eaae0fb3c.jpg

Ellie skuer ut over riket sitt:

3380574294_c4571ce244.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Hihi Huldra: En Riesen er vel ikke det verste man kan fristes til vel? :icon_redface:

Det vet vel du best?? :):)

Men nei, jeg tror ikke det er så ille. Har lyst på riesen en gang, men kanskje ikke akkurat nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet vel du best?? :icon_redface::)

Men nei, jeg tror ikke det er så ille. Har lyst på riesen en gang, men kanskje ikke akkurat nå. :)

Hihi, for min del så var det ikke dumt i det heletatt å bli frista til et stort sort bartedyr.

Takk for skryt av bildene - Ellie er utrolig nydelig, og akkurat som valper skal være, trygg, nysgjerrig, og rett og slett bare dødssøt!

Er flere bilder i bloggen min forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker liten dame:

3379758289_0436c759be.jpg

Dette bildet har jeg lyst til å ha på veggen :)

Å, så herlige hunder! Ellie må være den peneste welshen jeg har sett, og når jeg ser Kahlo får jeg lyst på riesen.. :) :)

Åh, tusen takk for den komentaren! *glad* :D

Hihi, for min del så var det ikke dumt i det heletatt å bli frista til et stort sort bartedyr.

Takk for skryt av bildene - Ellie er utrolig nydelig, og akkurat som valper skal være, trygg, nysgjerrig, og rett og slett bare dødssøt!

Er flere bilder i bloggen min forøvrig.

Takk igjen for skryt av Ellie og de fine bildene Raksha :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet har jeg lyst til å ha på veggen :)

Takk igjen for skryt av Ellie og de fine bildene Raksha :icon_redface:

Send meg en pm med mailadressa di, så kan jeg maile deg bildet i stort format, så kan du få det skrevet ut. :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så flott Kahlo har blitt! Hilste på en søster for noen dager siden ( og maaaange andre fra oppdretteren ) De er så herlige disse flotte bartedyrene!

Ellie ja... baaare sukker og stønner her jeg! Hun er bare skikkelig vakker! ( helt til å spise opp :icon_confused: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så flott Kahlo har blitt! Hilste på en søster for noen dager siden ( og maaaange andre fra oppdretteren ) De er så herlige disse flotte bartedyrene!

Ellie ja... baaare sukker og stønner her jeg! Hun er bare skikkelig vakker! ( helt til å spise opp :icon_confused: )

Takk! :P Åh skulle gjerne hilst på søstra, kan du ikke smugfotografere henne nestegang? (om det var Nelly du hilste på da). Hun svenske er jo rålekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fine bilder! For det første smelter jeg når jeg ser Bestas. For det andre er jeg usikker på hvor lurt det er at jeg møter Elli, da jeg har en stygg mistanke om at jeg får valpeabstinenser, for det tredje var Kahlo kjempelekker. Nydelige bilder. Ellie er virkelig en vakker jente! Gleder meg til å se henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilke innstillinger du hadde da du tok disse? Fargene ble så utrolig fine, jeg har alltid problemer med å få så fine farger.. :lol:

Eh, det går litt på feelingen, men siden jeg hadde sterkt solskinn og snø, så hadde jeg lukkertid på over 1000 og blender på 4,5 ca. Tar manuelt og stiller inn etter vinkel og lys.

Takk for skryt av bildene. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så søøøt han er! Tror jeg kan skimte noen tegninger der, ja
    • Syns jeg begynner å se antydninger til at han har arvet pappan sin farge 😍 Flere som ser det? 
    • Nei, jeg begrenser ikke pga. vaksinasjon. De hunder vi omgås er generelt både vaksinerte og friske, og det er de mine får hilse på i den perioden fordi jeg vil at de skal ha trygge, fine hundemøter. Tilfeldige andre hunder for de øve på å ikke bry seg med. Smitte i miljø tenker jeg lite på, da vi bor avsides og ikke bruker hundeparker ol. Valpekurs liker jeg vente med en måned eller to, slik at de er gamle nok til å trene gode økter og holde ut et helt kurs  
    • Sosialiseringsvinduet er frem til 12 uker sies det, selv om dette ikke stemmer helt så er det fortsatt veldig viktig å utsette valpen for det hen skal senere også, men i kontrollerte former. Både å fysisk møte andre trygge hunder for å utvikle språk og lære grenser, samt lære at man ikke skal hilse på alle hunder man møter på er viktig. Mange valper vaksineres før levering også, det har hvertfall de jeg har hatt vært selv om praksisen varierer litt. 
    • Vi har brukt Dog Breeding Science i Australia for å teste for ILM (Intestinal lipid malabsorption). Betalte rundt 400 kr og sendte spyttprøve.  De har utviklet en test for kelpier på denne sykdommen. Finnes visst og noen i Tyskland som har tatt utgangspunkt i testen som ble utviklet i Australia eller noe slikt, men vi brukte den i Australia da oppdretter tipset om den.  Fikk e-post om at hvis vi ønsket å teste noe mer så kunne de bruke prøvene til å teste i en kort periode. Ble litt nysgjerrig på fargetesting ettersom jeg håper han har arvet faren sin shaded/ghost tan farge. Men jeg vet ikke hvor mye svaret hadde gitt meg, jeg kan og bare vente å se hva han blir. Foreløpig tydelige antygdninger til at han vil bli shaded/ghost tan 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...